“Це для нас просто знахідка. Ми закладемо в бюджет ці кошти. Без допомоги ми не втримаємо тролейбусне управління. 60 відсотків мешканців їздять безкоштовно, а за них хтось мусить платити. Для компенсації пільгового проїзду потрібно щомісяця по мільйону”, повідомив Володимир Хомко.
А поки що економічна картина, яка склалася на підприємстві“Рівнеелектроавтотранс” (тролейбусному управлінні) є далеко не втішною. За даними спеціалістів, 96 відсотків рівненських тролейбусів повністю відпрацювали основний термін експлуатації.
Не останньою причиною негараздів є те, що держава несвоєчасно розраховується з тролейбусниками за перевезення пасажирівпільговиків. Так, комунальне підприємство “Рівнеелектроавтотранс” за 8 місяців 2013 року виконало перевезень пільгових категорій на суму 12 мільйонів 153 тисячі гривень, а державний бюджет заборгував місцевому субвенцію на компенсацію за пільговий проїзд 1 мільйон 312 тисяч 327 гривень.
Поки почне діяти проект, рівненські депутати пропонують передбачити своєчасну компенсація підприємству за пільгове перевезення населення, а також закладення в Держбюджеті 2014 року коштів на оновлення електротранспорту.
На черговому пленарному засіданні сесії Рівнеради депутати, голосуючи за зміни до бюджету, зняли 485 тисяч з ремонту даху поліклініки №2 на вул. Драгоманова та виділили 200 тисяч на підтримку тролейбусного управління.
Нагадаємо, що на початку вересня цього року "Рівнеелектроавтотранс" отримав нового керівника, яким став Валентин Ткачук. До цього підприємством керував Степан Загиней. Крапку у тролейбусній дискусії поставив Володимир Хомко, який розповів депутатам про першочергові завдання нового керівника та про те, що треба зробити, щоб у Рівному не зникли тролейбуси взагалі і назавжди.
Актуальність питання, як каже Володимир Хомко, викликана й тим, що останнім часом на високому державному рівні пропонується прийняти закон, згідно якого усі витрати на компенсацію проїзду пільговиків “повісити” на місцеві бюджети. Коли таке буде прийнято, стверджує очільник Рівного, коштів на комунальну галузь вже не вистачить. Усю міську казну доведеться віддати на покриття пільгового проїзду.
¤ Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у ЛьвовіПропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....
| | ¤ Cкільки потрібно мити волосся шампунем?Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....
|
¤ Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....
| | ¤ Проблеми з пам’яттю:втома, перевантаження чи щось серйозніше?На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....
|
¤ На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опікиІнцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....
| | ¤ У Рівному запрацювала нова модель громадського транспортуМожна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....
|
|