Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №658 від 29.05.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Новини Рівне
QRcode

#Книга Антирекордів України

Реклама для глухих?

Багато хто помічав, що гучність телереклами доволі часто перевищує гучність самої програми, хоча за законом це не дозволяється.

Згідно Закону “Про рекламу” гучність звуку, з яким транслюється реклама, не повинна перевищувати гучності інших програм сітки мовлення. Але на практиці гучність телереклами в Україні збільшується приблизно на 30-50% порівняно з гучністю поточної передачі або фільму. У цьому є певний резон - адже рекламодавець бажає привернути увагу до рек­лами, тому й порушує закон та виділяє рекламні ролики більш гучним звуком, який доволі часто дратує телеглядача та викликає огиду до рекламної продукції. Приміром, ви дивитесь фільм і раптом заснули, а тут під час реклами вас будить гучний звук. Звісно, ви прокидаєтесь, дивитесь, хто ж мене розбудив, а це все та клята реклама прального порошку – ось і запам’ятовуєте торгову марку. Хтось із глядачів жартома каже, що підвищення звуку реклами дозволяє їм контролювати її тривалість не знаходячись біля телевізора. І в цьому є певний плюс, адже під час паузи можна спокійно вийти на кухню, зробити чаю з бутербродом, перекурити чи навіть щось зробити з хатньої роботи і спокійно встигнути до телеекрану на продовження улюбленого фільму чи цікавої передачі, адже гучну рекламу чутно й з іншої кімнати, а коли вона стихає, це і стає сигналом про продовження телепередачі чи фільму.Доволі часто дружини кажуть чоловікам, які дивляться телевізор – “зроби тихіше, ти що глухий”, вони й не здогадуються, що їхні супруги не винні в гучності, це усе хитрощі рекламодавців. А чому таке припустимо, невже рекламодавців не штрафують за порушення?

Справа в тому, що Закон України не містить прямої відповідальності за порушення частини шостої статті 8 Закону “Про рекламу”. Є штрафи на розпов­сюджувачів реклами за вчинення дій, передбачених пунктом 3 частини другої цієї статті, в якому зазначено, що розповсюджувачі реклами винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами. Такий штраф у розмірі п’ятикратної вартості розповсюдження реклами – нібито чималі кошти. Але гучність звуку слід спеціально документувати, що робити значно важче, аніж документувати відео. Яким чином можна довести підвищення гучності реклами, не зовсім зрозуміло, можливо, запросити до телеекрану двох абсолютно глухих свідків, які під час рекламного ролика здригнуться від звуку? Ось і виходить, що рекламодавець глушить рекламою телеглядача. Хіба що літні люди, які не дочувають, можуть почути усі рекламні гасла чітко й якісно.

29.05.2014


Переглядів: 1191

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 02.04.2025p.




Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (22958)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (18857)
• Допомога під час карантину [967] (15827)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15826)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15524)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15439)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15357)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15292)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15289)
• Живи до ста! [965] (15230)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15170)
• Бюджет і ми… [965] (15131)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15018)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15010)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14853)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14796)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14550)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14488)

ТОП-15 свіжого номера:


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"