Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №693 від 09.02.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Червень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Новини Рівне
QRcode

#Транспортний колапс

Жити стає все краще і краще…

Жити стає все краще і краще…

Останнім часом усі новини можна умовно розподілити на три групи: невеселі, погані та дуже погані. До останньої категорії можна віднести невпинне зростання цін та тарифів на тлі падіння рівня життя звичайних українців. Тенденція невесела, але постійна. Так, цього тижня в обласному центрі з’явилася інформація про страйк перевізників, які вимагають підвищення вартості проїзду в міських маршрутках. Щоправда, невдовзі з’ясувалося, страйк намічений на вівторок, не відбувся, хоча настрій у власників маршруток самий рішучий. Ось, що розповів нам президент громадської організації «Союз перевізників України» Валентин Демчук.

Рішення про відміну страйку було прийнято після зустрічі активістів із міським головою Рівного Володимиром Хомком, на якій були озвучені вимоги перевізників. Серед них є й підвищення вартості проїзду в міських маршрутках з нинішніх 2,5 гривень до 3. На думку власників маршруток, реальна вартість проїзду є ще більшою – близько чотирьох гривень, але такого суттєвого підняття тарифу перевізники наразі не вимагають. До того ж, власники маршруток обурені щоквартальними платежами, які вони змушені платити КП “Рівнетранспорт” за незрозумілі послуги, вияснити куди пішли бюджетні кошти на створення системи GPS контролю, та не відкривати в Рівному нових маршрутів і не збільшувати кількість самих маршруток, яких в Рівному і так майже на третину більше ніж, наприклад, у Луцьку.

Наразі міська влада вивчає вимоги перевізників, і частину з них вже задовольнило. Що ж стосується вартості проїзду, то рішення буде прийнято на найближчому засіданні Рівненського міськвиконкому і, можливо, вже з першого березня рівнянам доведеться платити за проїзд більше…

Для того, аби з’ясувати ситуацію з пасажирськими перевезеннями більш детально потрібно згадати, як взагалі створювалася нинішня транспортна інфраструктура Рівного. Якщо згадати не такі вже далекі радянські часи, то в обласному центрі були маршрутні таксі – зелені “РАФи”, в яких вартість проїзду становила спочатку 15, а потім 25 копійок. Щоправда, цих міні – бусиків було мало, і суттєво вони на ситуацію із перевезенням пасажирів не впливали. Левову частину рівнян возили автобуси (львівські “ЛАЗи” та угорські “Икаруси”) та чеські тролейбуси. Вартість проїзду в міському автобусі становила 5 копійок, в тролейбусі 4. Тобто подорожувати містом було для звичайного працюючого містянина із середньою зарплатнею в 150 карбованців дуже дешево. За свою зарплатню він міг проїхати в автобусі три тисячі раз. Для прикладу, сьогодні той самих працюючій рівнянин із зарплатнею в дві тисячі гривень, може проїхати в маршрутці вісімсот разів. Однак, радянську транспортну систему не варто ідеалізувати. В часи пік автобуси та тролейбуси були настільки забиті пасажирами, що останні відчували себе скоріше шпротами в консервній банці. Сама система маршрутів теж була далека від досконалості, і в райони забудовані приватними будинками громадський транспорт ходив доволі рідко. На початку дев’яностих радянська транспортна система розвалилась, дуже швидко рейсові автобуси зникли, тролейбусів суттєво поменшало і приватний капітал почав засвоювати ринок пасажирських перевезень. Невдовзі найрізноманітніші мікроавтобуси заповнили вулиці Рівного, і почали боротися за кожного пасажира. Вже не потрібно було бігти на визначену зупинку громадського транспорту, досить було просто ідучи по тротуару і побачивши транспортний засіб підняти руку, і маршрутка зупинялася біля пасажира. Це подобалось пасажирам, щоправда був і мінус - вартість проїзду кардинально змінилась. Приватний власник, не отримуючи жодних грошей з бюджету, мусить дбати про прибутковість роботи маршруток, і тому про символічні 5 копійок за квиток в автобусі довелося забути.

В цілому ситуація задовольняла усіх. Владі не потрібно було думати, де знайти гроші на утримання автобусного парку на відміну від комунального тролейбусного, який був вічною головною біллю для мерів, а прості громадяни отримали зручну систему громадського транспорту. Все було б добре, аби не два чинника: перший це інфляція, яка чомусь завжди в нас йде попереду росту доходів, і другий - самі міські вулиці, які з радянських часів ширшими не стали. Тобто, час від часу перевізники вимагають підвищити вартість проїзду, а всі учасники дорожнього руху скаржаться на “пробки”, які регулярно виникають в місті через велетенську кількість маршруток. Таким чином, відносини між власниками маршруток та міською владою почали неухильно псуватися. Якщо ж додати той факт, що наш обласний центр традиційно одним з останніх піднімає вартість проїзду (для прикладу в столиці, вже частина маршруток бере з пасажирів по п’ять гривень), то підґрунтя до конфлікту дійсно є.

Ми звернулися до фахівців з проханням прокоментувати нинішню ситуацію.

09.02.2015


Переглядів: 1005

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1174 від 14.06.2024p.
¤ 
Підпалив будинок, бо хотів пожартувати над дружиною

Підпалив будинок, бо хотів пожартувати над дружиною

Побутовий конфлікт між подружжям рівнян виник шостого червня близько 14 години. Під час сварки чоловік вигнав 55-річну господиню з будинку, посеред кімнати зібрав сміття та підпалив його....

¤ 
Врізався у дерево:

Врізався у дерево:

18-річний мотоцикліст загинув

Автопригода сталася восьмого червня близько 16:30 на дорозі між населеними пунктами Маюничі колишнього Володимирецького району та Мала Осниця Волинської області....

¤ 
Кімната психологічної підтримки пацієнтів та персоналу запрацювала в обласній інфекційній лікарні

Кімната психологічної підтримки пацієнтів та персоналу запрацювала в обласній інфекційній лікарні

Це стало можливим завдяки проєкту USAID «Підтримка зусиль у протидії туберкульозу в Україні»....

¤ 
В обласній лікарні запрацювала операційна, яких в Україні – одиниці

В обласній лікарні запрацювала операційна, яких в Україні – одиниці

Сучасна операційна для проведення лапароскопічних операцій віднедавна працює в Рівненській обласній клінічній лікарні імені Юрія Семенюка. Оснащена новітнім обладнанням, яке дає можливість проводити малоінвазивні втручання за сучасними методиками. На сьогодні таких операційних в Україні лише шість, включно із тими, які працюють у приватних клініках. А для західної України вона чи не єдина серед комунальних лікарень....

¤ 
е-Рівненщина: в області визначили цифрові вектори до 2026 року

е-Рівненщина: в області визначили цифрові вектори до 2026 року

Оцифрування держпослуг, розширення мережі інтернету, розвиток е-документообігу та цифрова безбар’єрність. Такі основні напрями Програми інформатизації Рівненщини на 2024-2026 роки....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21614)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17717)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14863)
• Допомога під час карантину [967] (14763)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14603)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14427)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14324)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14286)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14286)
• Живи до ста! [965] (14244)
• Бюджет і ми… [965] (14193)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (14178)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (14064)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13967)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13954)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13894)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13501)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13496)

ТОП-15 свіжого номера:

• е-Рівненщина: в області визначили цифрові вектори до 2026 року (537)
• Ефективні засоби захисту від комарів (92)
• Врізався у дерево: (86)
• Начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль провів чергову зустріч з бізнесом області (85)
• В обласній лікарні запрацювала операційна, яких в Україні – одиниці (85)
• Кімната психологічної підтримки пацієнтів та персоналу запрацювала в обласній інфекційній лікарні (82)
• Чи можуть антиперспіранти завдати шкоди здоров’ю? (81)
• Підпалив будинок, бо хотів пожартувати над дружиною (81)
• Плавлений сир (79)
• Фрукти та овочі, які корисні для вашого серця (79)
• Лимонна кислота при пранні білизни (79)
• Щоб срібло довше не почорніло (76)
• Що не можна смажити на сковороді з антипригарним покриттям? (74)
• Корисні властивості полуниці (73)
• Чи можна проколювати пухирі від мозолів? (73)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"