Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Грудень 2024p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
Січень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс подій Ціни на проїзд – чи можна їх зупинити?
Сьогодні, коли пересічні рівняни живуть все важче і кожна гривня буквально “на вагу золота”, проблема стримування росту вартості проїзду в громадському транспорті стає все більш актуальною. Свою думку з цього приводу автор попросив висловити голову комісії з питань транспорту та зв’язку Рівненської міської ради Святослава Євтушенка. Питання дуже не просте. З одного боку ми маємо об’єктивні передумови для зростання вартості проїзду в маршрутках: це постійне подорожчання пального та запасних частин. І це реальність від якої нікуди дітися. З іншого ж боку маршрути є різні. На деяких з них перевізники і справді ледве зводять “кінці з кінцями”, а на інших - отримують значні доходи. Для того, аби зрозуміти скільки ж реально заробляють перевізники потрібно ввести схему єдиного електронного квитка. Це дасть змогу отримувати об’єктивну інформацію про розмір доходів перевізників і встановлювати гнучку систему тарифів на проїзд. Тобто, ті маршрути, які працюють на межі рентабельності зможуть підняти вартість проїзду, а на надприбуткових напрямках навпаки, можна і зробити вартість проїзду меншою. Сьогодні формула вартості проїзду настільки недолуга, що лише наявність об’єктивної системи контролю у вигляді єдиного квитку і може встановити реальну рентабельність. Однак сам по собі єдиний квиток не вирішить всіх проблем галузі. Тому необхідно ввести систему GPS навігації у міському громадському транспорті – це в свою чергу буде сприяти ритмічній роботі маршруток і дасть можливість відслідковувати кількість рейсів. Що ж стосується вартості солярки, то я бачу єдиний вихід – потрібна програма по переводу міського транспорту на газомоторне паливо. Це дешевше та й повітря в місті стане чистішим. Тут потрібна спільна робота міської влади Рівного і власників маршруток, бо саме переобладнання бусів задоволення не з дешевих і вимагає сприяння місцевої влади. 02.03.2015 | Записав Володимир Конєв |
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1205 від 22.01.2025p. |
|