№258 від 21.09.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Абетка споживача Спільними силами поборемо халтуру!На перукарів та будівельників найчастіше скаржаться рівняни Щодня в Рівненське обласне управління з прав споживачів надходить до десяти заяв від жителів нашої області. На що найчастіше скаржаться рівняни, кореспондент “РР” з’ясовував у розмові з головним спеціалістом управління Іриною УДОВЕНКО.
- Пані Ірино, то з якими скаргами до вас, як правило, звертаються люди? - Останнім часом почастішали скарги на неякісне встановлення металопластикових вікон, дверей, облаштування фасадів тощо. А також збільшилася кількість заяв на неякісне надання перукарських послуг. - Невже новомодна металопластикова продукція така неякісна? - Справа не лише в якості самого матеріалу. Фірми, які пропонують металопластикову продукцію, найчастіше її і встановлюють. Люди скаржаться на подряпини, брак, протікання дощу через металопластикові вікна, засклені балкони тощо. Так, до нас звернулася жінка, яка за засклення та оббивку металопластиком балкона заплатила близько 2 тисяч гривень. Повідомила, що під час дощу її балкон заливає водою. Таких скарг побільшало. - Тобто, якщо якість металопластикових вікон, дверей тощо нас не влаштовує, потрібно звертатися в Управління? - Звичайно, але при собі потрібно мати чек купівлі та договір про надання послуги, у яких зазначені вартість та термін виконання замовлення. Варто знати: якщо виконавець прострочив виконання замовлення, то за кожен наступний день він повинен сплатити споживачу 3 відсотки від вартості послуги, а в державну казну - ще й штраф. І це стосується не тільки будівельних послуг, але й пошиття взуття, одягу, виготовлення меблів, інших послуг. - Але не всім хочеться після купівлі оббивати пороги управління з прав споживачів... - Атож. Для цього потрібно, купуючи товар чи замовляючи будь-яку послугу, пересвідчитися, чи має фірма ліцензію. Вона, як правило, знаходиться на інформаційному стенді у приміщенні організації, поряд з книгою пропозицій та скарг. І ще раз наголошую: що б ви не купували чи замовляли, вимагайте чек! - А як щодо ринку? Там чеків не дають. - Це не так. На вимогу споживача, продавець зобов’язаний надати вам документ, який засвідчує факт купівлі товару. Якщо він відмовляється видати чек, раджу не купувати у нього товар. - А які проблеми у перукарнях? - Найчастіше скаржаться на неякісні дорогі завивки, пошкоджене волосся, накладання штучних нігтів тощо. Так, до нас звернулася рівнянка, яка в одній із престижних перукарень міста за 160 гривень зробила завивку. Однак після другого миття волосся від нової зачіски не залишилося й сліду. - І що, правда завжди на боці споживача? - Майже завжди. Тому раджу при купівлі неякісної продукції чи отриманні недобросовісної послуги звертатися в наше управління. Спільними силами поборемо халтуру!
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |