Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Червень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
Липень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс економiки  У 2017 році контакт-центр «Рівнегазу» опрацював понад 482 тис. звернень споживачів
Впродовж 2017 року оператори контакт-центру ПАТ «Рівнегаз» опрацювали 482,68 тис. звернень від клієнтів. Близько 87% питань стосувалась передачі показників лічильників, які споживачі зобов’язані повідомляти щомісяця. Найчастіше показники лічильника передаються телефоном - 201,98 тис. дзвінків від споживачів Рівненської області. Зросла популярність передачі показників за допомогою СМС-повідомлень - у 2017 році споживачі скористалися цією послугою 165,52 тис. разів. Окрім цього, близько 45,47 тис. клієнтів ПАТ«Рівнегаз» повідомили дані приладів обліку газу через голосове меню IVR, а 5,63 тис. споживачів відправили показаники електронною поштою.
«Ряд розроблених компанією електронних сервісів допомагає споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад «особистий кабінет» на сайті 104.ua за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити олайн-оплату за газ», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад.
З метою підвищення якості обслуговування використовуються електронні сервіси, що допомагають споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад, «особистий кабінет» на сайті 104.ua, за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити онлайн-оплату за газ. За допомогою функції «Callback» у «особистому кабінеті» можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру.
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1225 від 04.07.2025p. |
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
| ¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |
|