№326 від 10.01.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Святкуємо! Цього року Снігурка не у форматі... - Прийшов я якось до бенкетної зали на новорічну корпоративну вечірку одного із рівненських банків і мало не зомлів він несподіванки: таких, як я, Дідів Морозів там було аж четверо, - згадує свої новорічні пригоди відомий рівненський тамада Руслан. - І подібних приколів протягом цих свят було чимало... Банально розпитувати людину про те, як пройшло її святкування. Краще за все це видно зі сторони. І ніхто, окрім ведучого свята, не може розповісти цікавіше про те, як перетворюються на дітлахів поважні директори, як веселяться від душі серйозні бухгалтери і, врешті, на кого ми всі стаємо схожими, коли вже час розходитися по домівках.
Дід Мороз - вже не червоний ніс Про святкування Нового року рівненські колективи тепер замислюються не у переддень самих свят. Як розповідає Руслан, перші замовлення на Діда Мороза почали надходити до нього ще в середині листопада. Переважна більшість керівників великих фірм і підприємств любить співпрацювати з року в рік з одним і тим самим ведучим. Адже наскільки приємно, коли він вже особисто знає колектив підлеглих і кожного може привітати окремо, розповісти про нього щось цікаве, ніколи не помилиться з прізвищем чи ім’ям людини. Тому серед клієнтів є такі, яких Руслан “обслуговує” вже третій рік поспіль. Сьогоднішній рівненський “дідуган” коштує приблизно 200-300 доларів за кілька годин роботи. Гроші оплачують наперед, тому байдуже, скільки таких Дідів Морозів збирається на корпоративі - все ж оплачено заздалегідь. Обговорюється програма, враховуються побажання клієнтів. Єдине, що не обговорюється, але береться до уваги замовником - чи вживає спиртне Дід Мороз. За словами Руслана, його Дід Мороз ніколи не дозволяє собі випити. “Снігурку-то пропив, мало що може ще трапитися...” І це не примха одного ведучого. У Рівному доволі велика база майбутніх митців (РДГУ), тому і конкуренція на такі свята величезна. А для того, щоб наступного року тамаду запросили знову, він має тримати марку. Робочі дні у них, як правило, розпочинаються з 20 грудня. Наприклад, протягом цих новорічних свят у Руслана було 18 таких “ранків”. Мало не щодня. Але втомитися він не встиг.
Їмо лише конкурентів - Одного разу я приїхав до замовників за годину до святкування. Заходжу до зали, вже починаю перевдягатися, аж дивлюсь на стіл… І починаю інтенсивно набирати по мобільному номер людини, яка зі мною домовлялася, чи я не помилився. На столах стоять алкогольні напої, але зовсім не тієї торгової марки, яку ця фірма представляє в Рівному… Є одна доволі цікава тенденція рівненських, а, відтак, гадаю, і не тільки, корпоративів. Вони споживають чуже! Якщо фірма займається горілкою, бенкетний стіл заставлений пляшками іншого виробника. Ви не знайдете ані “рідного” м’яса, ані солодощів. Будемо сподіватися, що це пов’язане лише з тим, що товар весь продали і забули про себе.
Велика зала - вдала вечірка - Запросили мене якось до Здолбунова. Заходжу. Мамо рідна! Зала така велика, що не бачу, де закінчується. Людей стільки, що навіть страшно порахувати. Боюсь навіть крок ступити. Аж раптом усі зриваються з місць і біжать до мене зі словами: “Дід Мороз прийшов! А що ти нам приніс?”. За 12 років такої роботи я вперше мало не втік від переляку надвір… Великі організації відтепер не замовляють традиційні кафе чи бенкетні зали. Сьогодні в моді актові зали палаців, університетів, великих приміщень. Але популярністю продовжує користуватися студкафе РДГУ. Минулого року відразу два колективи вирішили зустріти там Новий рік: один колектив в кафе, другий - в танцювальній залі. Найбільше був, звісно, задоволений наш друг Руслан, якого запросили попрацювати відразу на двох вечірках одночасно. - І ви думаєте, я не впорався, - посміхнувся тамада. - Поки одні їли, інші вітали Діда Мороза, а доки вони розгортали подарунки, перші - вже танцювали досхочу. Головне в такій роботі - донести до людей радість, подарувати ті, такі вже далекі, хвилини дитячого щастя. Дід - не може, Снігурка - не хоче Останні роки люди відходять від класики, і вже не вважають Снігуроньку ані атрибутом Нового року, ані, тим більше, онучкою Діда Мороза. Головне, щоб Дід Мороз хоча б один раз вийшов привітати колектив зі святом. - У цьому році про Снігурок і не згадували, - проводжує розповідати Руслан. - І справа в тому, що на деякі жіночі залицяння Дід Мороз може відповісти хоча б тим, що він вже, мовляв, старий дід. А зі Снігуронькою так не проходить. Одним не подобається її холодність, іншим - її активність. Для переважної більшості чоловіків після третьої чарки красуня стає об’єктом сексуальних домагань. В принципі, і сам Дід Мороз інколи не дуже потрібний. Рівняни полюбляють саму гулянку: конкурси, пісні, веселощі. Деякі, наприклад, замовляють Санта-Клауса, інші - воліють побачити Святого Миколая. - І немає різниці, хто сьогодні на вечірці - поважні посадовці чи колектив маленької фірми, - закінчує Руслан. - Повірте мені, після першого заходу всі ми однакові.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |