Учені виділяють три основні випадки прояву такого феномена. У першому випадку хворий співробітник йде на роботу, оскільки розуміє, що з його обов’язками ніхто інший не впорається, і можливий збиток компанії може виявитися досить значним. Прийшовши на роботу, він відразу береться за діло і виконує його з почуттям відповідальності, не дбаючи про власне здоров’я.
В другому випадку хворий виходить на роботу для того, щоб продемонструвати, наскільки він відповідальний, і що задля роботи готовий навіть пожертвувати власним здоров’ям: “Ось я на робочому місці хворий сиджу, хоча нічого й не роблю”. Такі співробітники, як правило, ніякої користі компанії принести не можуть. Єдине, що вони можуть зробити - це заразити інших співробітників.
У третьому випадку нездоровий працівник йде на роботу, тому що якщо його там не буде в робочий час, він не отримає зарплату. Сьогодні більшість компаній не готові оплачувати лікарняні.
За дослідженнями британських вчених, приходячи на роботу хворим, працівник ставить під загрозу власне життя. Наприклад, ризик захворювань серця зростає вдвічі, якщо людина продовжує працювати з застудою.
Йти на роботу чи ні у разі поганого самопочуття - вирішувати вам. Однак лікарі радять навіть при незначному погіршенні здоров’я залишатися вдома - так ви відмежуєте від зайвих неприємностей зі здоров’ям не тільки себе, але й своїх колег.
Якщо ж ви все-таки прийшли на роботу хворим, то дотримуйтеся елементарних правил, щоб убезпечити інших співробітників: ретельно і часто мийте руки, сякайте носа і кашляйте винятково в одноразові носові хустки, після чого відразу ж викидайте їх у смітник.