№532 від 23.12.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Як зберегти ваш автомобіль? Заправляйся, не переплачуючи!Мережа АЗС “ОЛАС” пропонує пальне, яке відповідає найвищим євростандартамСитуація на національному ринку нафтопродуктів не викликає оптимізму: через підвищення акцизів на початку року і високих нафтових цін вартість палива в 2011 році зросла в середньому на 1,95 грн./л, що призвело до 10-відсоткового зниження споживання бензину А- 95 - основної марки, використовуваної приватним автотранспортом. Для багатьох автовласників ціна на бензин - понад 10 гривень за літр - виявилася критичною. Але змінити статус автолюбителя на пішохода насмілюється далеко не кожен. Українці намагаються економити. Хоча платоспроможність більшості населення продовжує падати, майже три чверті українців не купують нафтопродукти на АЗС, яким не довіряють, навіть якщо вони коштують дешевше, вважає координатор ТМ “ОЛАС” Віталій ПЕРШОГУБА. “Кількість водіїв, які довіряють АЗС “ОЛАС”, стрімко зростає” Як це не прикро, але, напевне, абсолютно всі власники автомобілів бодай раз у житті зіштовхувалися з проблемою неякісного пального. Та, як кажуть, на власних помилках вчаться. Саме тому власник авто більше не буде купувати пальне там, де його якимось чином колись обдурили. - Та це не стосується клієнтів мережі АЗС “ОЛАС”, - запевняє Віталій Леонтійович. - Адже на ринку нафтопродуктів ми вже працюємо понад 11 років. Щороку кількість водіїв, які довіряють АЗС “ОЛАС”, стрімко зростає, що свідчить про високу якість пального та європейський сервіс. Ми маємо всю необхідну інфраструктуру для забезпечення високої якості поставленого пального. Тобто, є власна нафтобаза, на якій приймаємо нафтопродукти від нафтопереробних заводів з прибалтики та Білорусії залізничними цистернами, а потім власними бензовозами доставляємо їх на АЗС. Це виключає потрапляння в резервуари наших автозаправок пального невідомого походження. Звісно, у Рівному й області є чимало заправок, серед них і АЗС з розкрученими брендами. Всіх їх об’єднує те, що вони пропонують, ніби “суперпаливо”. Споживачу кажуть: це - євростандарт. Можливо, воно так і є, але не зайвим було би знати, де і ким цей “євростандарт” був дійсно зроблений. Адже сьогодні тільки кілька вітчизняних підприємств та заводів ближнього зарубіжжя виробляють таке паливо. Це, передовсім, - Лисичанський НПЗ, реконструйований компанією ТНК-ВР, Білоруський НПЗ “Mozyr Oil Refinery” та добре відомий всім українським споживачам якісних нафтопрдуктів “Mozeikiu Nafta” (Можейкю Нафта), яким володіє польський концерн ORLEN. “Бензин А-95 Преміум регламентує найвищий рівень якості” - Що стосується мережі АЗС “ОЛАС”, то тут ви купите пальне, яке справді відповідає найвищим євростандартам, - переконує Віталій Першогуба. - На сьогоднішній день кращого немає. Бензин А-92 - виключно білоруського виробництва заводу “Mozyr Oil Refinery”. До речі, саме це пальне найбільше полюбляють таксисти. А-95 останнім часом теж весь білоруського та румунського виробництва. “ОЛАС” також пропонує у Рівному (АЗС на Соборній, 370) А-95 Преміум виробництва “Mozeikiu Nafta” групи ORLEN. Це популярний в Європі преміальний бензин, який, в основному, відвантажується операторам оптового ринку нафтопродуктів, що працюють у Польщі та частині Німеччини. З цим пальним водій може не тільки максимально використати технічні можливості свого автомобіля, а й вичистити його паливну систему завдяки миючим присадкам. А-95 Преміум регламентує найвищий рівень якості пального, надійний захист довкілля та більш жорсткі вимоги щодо чистоти паливної системи, паливних форсунок, клапанів та камери згорання. Цей рік мав стати останнім для старого покоління бензину. А з наступного - 2012 року - Україна мала би перейти на більш якісний та екологічно чистий клас бензину та дизельного палива для автомобілів. Проте, на думку Віталія Першогуби, схоже, що загальний перехід - з поточного стандарту Євро-2 на більш новітній Євро-4 - може бути відкладено аж до 2013 року. Варто нагадати, що країни ЄС вже з 2009 року перейшли на наступну сходинку - стандарт Євро-5 і готуються в 2014-му перейти до Євро-6. “Не все те золото, що блищить, і не все те пальне, що горить” - В умовах, коли сьогодні в Україні фактично діють два стандарти, один з яких відповідає вимогам Євро-3 і Євро-4, а другий - радянським стандартам, що відповідають рівню Євро-2, - зазначив координатор ТМ “ОЛАС” Віталій Першогуба, - ми прийняли у 2011 році принципове рішення про те, що мережа АЗС “ОЛАС” переходить на торгівлю бензинами А-92 та А-95, які відповідають стандарту Євро-4. А саме - високооктановими бензинами білоруського і литовського виробництва та дизпаливом білоруського виробництва. Ще однією важливою перевагою мережі АЗС “ОЛАС” є те, що тут ви завжди можете придбати спеціальні паливні картки. Це простий, зручний та надійний спосіб розрахунку, який заощаджує ваш час, кошти і зусилля. Усі картки - багаторазового використання і захищені голограмами. Кожна картка має серійне позначення та індивідуальний номер. Та найважливіше те, що ці картки не мають обмежень у термінах використання і є гарантованим захистом від подорожчання, - адже придбавши картку на пальне, заправитись можна в будь-який час по всій мережі АЗС “ОЛАС” та партнерів. “ОЛАС” для водія - це розгалужена мережа автозаправних станцій у Рівненській, Хмельницькій, Львівській, Чернігівських областях, де можна придбати пальне справді високої якості. Зокрема, лише у Рівному діють чотири АЗС “ОЛАС”. Три з них повністю облаштовані: автомийками, шиномонтажами та цілодобовими магазинами, де можна купити все необхідне в дорогу або для пікніка за містом, чи просто випити кави. А професійно вишколений персонал може надати будь-яку допомогу автомобілю та водію цілодобово. Такі ж АЗС є у Володимирці, Зарічному, Костополі, Кузнецовську, Радивилові, Рокитному, Степані. АЗС “ОЛАС” популярні серед автомобілістів у містах Броди Львівської та Славута Хмельницької областей, на околиці с.Небелиця, що по дорозі на Київ, та в с.Калинівка. Отже, яким пальним і де саме заправляти своїх чотириколісних друзів - вирішувати Вам особисто. Та не варто нехтувати порадами та відразу кидатися на відомі бренди. Адже, не все те золото, що блищить, і не все те пальне, що горить. Заправляйся, не переплачуючи!
До теми • На думку віце-прем’єр-міністра - міністра інфраструктури Бориса Колесникова, в Україні є близько ста заводів, повністю “лівих”, які роблять бензин дідівським методом і без стандартів. • Найдешевший у світі бензин продається у Венесуелі - 0,05 долара США (до речі, останній раз паливо у країні дорожчало в 1989 р., зараз бензин коштує дешевше, ніж бутильована вода), Саудівській Аравії, Лівії, Туркменистані та Бахрейні.
• Ще цікавіше порівняти, скільки бензину наш співвітчизник може придбати на одну зарплату. Виявляється, середньостатистичний німець може придбати 3118 літрів, американець - 3027, британець - 1371, росіянин - 735, казах - 680, українець - 267,5 літра.
Олесь ДУБОВИК
Думка експерта Новорічний подарунок від Кабміну Бензин і дизпаливо на початку 2012 року можуть зрости в ціні на 1,5 грн. за літр На сьогодні на порядку денному уряду знаходиться два найважливіші рішення: перше - ініціатива Міністерства інфраструктури України стосовно підвищення ставок акцизного збору, друге - в грудні Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі повинна прийняти рішення про обмеження імпорту нафтопродуктів. Пропоноване Мінінфраструктури підвищення акцизу на бензин спровокує зростання цін на дизпаливо для кінцевого споживача на 60 коп./л, на бензин - на 20 коп./л. У свою чергу пропонований Міненерго рівень мит на імпортні нафтопродукти викличе зростання цін на АЗС на 0,80 і 1,30 грн./л відповідно на дизпаливо та бензин. На думку експерта “Консалтингової групи А-95” Сергія КУЮНА, такий “податковий” дуплет призведе до зростання цін на бензин і дизпаливо на 1,5 грн./л, що змусить багатьох автомобілістів відмовитися від свого транспорту або максимально скоротити поїздки. Оптимальним рішенням у ситуації, що склалася, вважає експерт, була б відмова від введення обмежень на імпорт, помірне підвищення акцизів (збереження нинішньої ставки на бензин і підвищення акцизу на дизпаливо максимум до 90 євро/т) та посилення державного контролю, спрямованого на захист внутрішнього ринку від контрабанди нафтопродуктів і фальсифікату. Це дозволило б захистити українські НПЗ, підвищити якість палива на ринку і наростити податкові надходження до бюджету без нарощування податкового тиску на споживачів. “Тиждень”
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |