“Київ, Донецьк, Львів та Харків прийматимуть величезну кількість відвідувачів матчів футбольного чемпіонату, що створить додаткове навантаження на існуючу систему паркування автомобілів, і це треба враховувати. З іншого боку, Київ - це ще не вся Україна. Далеко не усі міста, на відміну від мільйонників, мають достатньо розвинуту сферу паркування, оператори ринку часто не мають достатнього обсягу коштів на значні інвестиції, яким є придбання та обслуговування паркомату чи терміналу. А те, що вони повинні бути - безсумнівно. Це - детінізація, європейський і світовий підхід до справи”, - зазначив очільник Мінрегіону.
Введення паркоматів відкладається на один квартал - до 31 березня включно. А до тих пір постанова Уряду абсолютно чітко визначає чинний на сьогодні механізм оплати - придбання відповідного талона, а також через паркомати і в’їзні-виїзні термінали. Тобто, сплачувати за паркування згідно з постановою необхідно тільки там, де вам видадуть касовий чек. Крім того, щоб запобігти будь-яким можливостям тіньового обігу коштів, з 1 червня придбання паркувального талона стане можливим лише у безготівковій формі.
Також Міністр звернув увагу на те, що пункт 24 Правил паркування транспортних засобів, затверджених згаданою постановою Уряду, чітко зобов’язує саме оператора обладнати майданчики для паркування паркоматами і терміналами. Проте, за наявною в Мінрегіоні інформацією, місцеві органи влади також поставилися до нововведення формально та не вживали будь-яких заходів для широкого впровадження електронних пристроїв.
За даними Мінрегіону, в Україні на початок 2012 року з 3080 майданчиків для платного паркування лише 116 були обладнані паркувальними автоматами, а ще 32 - в’їзними-виїзними терміналами, що разом складає менше 5% від загальної кількості. На початок 2012 року майданчиків для паркування, обладнаних паркувальними автоматами, найбільше було у Дніпропетровській області (62), Києві (30) та АР Крим (17). У більшості областей паркомати та в’їзні-виїзні термінали взагалі були відсутні.