На думку комунальників, часу чекати немає, поки пройде тендер на право зробити на вулиці Соборна масштабний ремонт, поки казначейство виділить кошти - це довжелезний процес. Підштовхнуло до дій і те, що у травні традиційно пройде парад до Дня Перемоги. Але на більшості інших вулиць пройшов не капітальний, а якраз ямковий ремонт. Проте комунальники запевняють, що після потепління в місті встигли залатати майже половину дір. А ось подальшого ремонтного руху, на жаль, не спостерігається. Так, на вулиці Княгині Ольги знятий шар старого асфальту, а нового тривалий час все не з’являється. На перехресті вулиць Романа Шухевича та Князя Романа, понад річкою Устя, під час робіт зі зрізання старого шару асфальту, між рівнями дорожнього полотна утворився великий поріг. Ями тут були глибокі, тому ремонтники зрізали великий шар старого асфальту. Але утворений перехід небезпечний для тих, хто на швидкості долає перехрестя - тут можна залишитися без автомобільної підвіски.
Досвідчені автомобілісти Рівного підмічають, що у роботі комунальних служб є певна стратегія. Восени на зиму дороги лагодяться суто символічно - кладеться тоненький шар асфальту. Розрахунок такий, що взимку машин їздить менше, дорожнє полотно вкрите снігом і кригою, тому псується менше, аніж влітку. А ось коли теплішає, тоді вже починаються ремонтні роботи, які затягуються на все літо.
У народі кажуть, що комунальникам вигідно розтягувати ремонтні роботи, тому вони і не поспішають. Економія асфальту вже незабаром дає їм нову роботу, адже старий шар покриття довго не тримається. Сумнівна якість ямкових ремонтів повертає проблему на те ж коло. В ідеалі, скрізь треба робити капітальний ремонт, ще й відповідно до стандартів якості. Комунальники ж економлять асфальт, буквально розмазують його по старому шару. Але при такому розкладі дорожні ремонтні служби мають постійну роботу, для них така система вигідна. Звісно, що радіють стану поганих доріг й власники станцій техобслуговування, у яких роботи лише додається.
Приміром, на вулиці Дубенська років шість тому було проведено капітальний ремонт, робота була виконана якісно й досі полотно у нормальному стані. Секрет у тому, що було покладено достатньо товстий шар асфальту, але як це вдалося? Просто підрядником була не рівненська фірма, тому теоретично зекономлені залишки будматеріалів дівати було б нікуди, через це усе й пішло в діло. Можливо, у цьому вихід - наймати для капремонтів шляхопроводів міста підрядників з інших міст, а власних, навпаки, посилати у відрядження?
До якої категорії якості доріг належать автошляхи нашого міста, сказати важко. Але є певна тенденція - вулиці, якими частіше мандрує міське керівництво, завжди ремонтують у першу чергу. Це робиться зовсім не для того, аби догодити керівництву. Просто таким чином складається загальна картина, нібито й в інших районах міста полотно у гарному стані.