Ця технологія дає змогу ефективніше використовувати навчальний час, запобігає перевантаженню учнів, уповільнює їхню стомлюваність. При застосуванні технології “3 по 30 хвилин” учні виконують домашні завдання з меншої кількості навчальних дисциплін. З’являється можливість постійно застосовувати пропедевтичні домашні завдання, які активізують пошукову та творчу діяльність учнів, допомагають глибшому осмисленню та міцнішому засвоєнню матеріалу, що стане запорукою покращання навчальних досягнень учнів і якісної підготовки до занять.
Ефективність вищезазначеної системи організаційноуправлінської діяльності навчального закладу було підтверджено в ході дослідноекспериментальної роботи на базі Всеукраїнського коледжу ім. В. Сухомлинського м. Київ та гімназії №1 м. Прилуки.
З 1 січня 2014 року дослідноекспериментальна робота “Реорганізація класноурочної системи на технологію “три по 30 хвилин” як засобу підвищення ефективності та якості навчальновиховного процесу” офіційно започатковано на базі Рівненської загальноосвітньої школи ІІІІ ступенів №4 (директор Іванець Н.О.).
9 січня 2014 року в навчальному закладі відбулось засідання постійно діючого семінарупрактикуму “Секрети педагогічної майстерності” з теми “Впровадження інноваційних технологій з метою розвитку інтересу учнів до навчання: реорганізація класноурочної системи на технологію “три по 30 хвилин”. На семінарі були підведені підсумки І (організаційного) етапу експериментальнодослідної діяльності педагогічного колективу з впровадження інноваційної технології “три по 30 хвилин”, проведено узгодження вимог нормативних документів МОН України з навчальнометодичним забезпеченням уроку відповідно до даної технології, апробовано в пілотному режимі календарнотематичне планування та уроки з навчальних предметів за технологією “три по 30 хвилин”, вироблено методичні рекомендації щодо організації навчальної діяльності на ІІ семестр 20132014 н.р. з урахуванням особливостей різних предметів.