Наразі у 2016 році на ремонти та експлуатаційне утримання автошляхів загального користування держагентство планує спрямувати 128492,1 тис. грн., з яких - 53600,0 тис. грн. - на поточний середній ремонт та 74892,1 тис. грн. - на роботи з експлуатаційного утримання мережі доріг, в тому числі 52990,7 тис. грн. - для ДП “Рівненський облавтодор”. Також цьогоріч буде проведено ремонт мостів в селах Городок Рівненського району та Прикладники Зарічненського району.
Микола Козачок поінформував присутніх про зміни в законодавстві щодо співфінансування ремонтів доріг спільно з органами місцевого самоврядування. Тому деякі об’єднані громади, зокрема Сарненського, Дубровицького та Радивилівського районів, уже сьогодні формують плани на 2017 рік, визначаючи пріоритетні напрямки робіт, включаючи ремонт доріг на партнерських засадах зі Службою автодоріг.
Заступник начальника з фінансово-економічних питань Валентин СУХОЙ повідомив, що на сьогодні вся фінансово-господарська діяльність Служби автодоріг заблокована рішеннями суду про стягнення заборгованості, яка виникла ще в 2012-2013 роках. Всі роботи, які проводились на той час згідно з постановами КМУ, перевірені Держфінінспекцією. Тому в цьому році планується направити на погашення заборгованості 15680,7 тис. грн.
На зустрічі з журналістами йшлося і про незадовільний санітарний стан придорожніх смуг автомобільних доріг, автобусних зупинок і майданчиків для відпочинку учасників дорожнього руху та випадки пошкодження або знищення елементів облаштування автошляхів. Тож в.о. начальника Служби автомобільних доріг Микола КОЗАЧОК звернувся до голів та депутатів міських, селищних, сільських рад із проханням проводити на місцях роз’яснювальну роботу, а також інформувати населення про місця розташування організованих сміттєзвалищ, облаштовувати додатковими смітниками та урнами місця громадського користування.
Проблемним є питання освітлення доріг, яке на сьогодні відключене, оскільки Служба автодоріг несвоєчасно отримує на це кошти, а місцеві енергопостачальники не погоджуються надавати свої послуги через заборгованість дорожників. Але найближчим часом усе налагодиться: “Як тільки надійдуть кошти, освітлення буде відновлено”, - запевнив Микола Петрович.
Також болючим питанням для господарів і користувачів автодоріг є їх руйнування великоваговими транспортними засобами. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 869 заборонено рух для транспортних засобів фактичною масою понад 40 тонн, або більше 11 тонн на вісь (для контейнеровозів - понад 46 т) на автомобільних дорогах загального користування. Тому, вважає Микола Козачок, сьогодні необхідно терміново, на державному рівні, відновити габаритно-ваговий контроль.
Про вже проведені процедури державних закупівель робіт та послуг та ті, які мають відбутися найближчим часом, журналістам розповів заступник начальника Служби автодоріг Микола ЯВОРСЬКИЙ. Так, 1 квітня в режимі on-line відбулося розкриття пропозицій конкурсних торгів на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (ліквідація ямковості асфальтобетонного покриття струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій) - 959,8 км. Цього ж дня відбулась така ж процедура на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Рівне - Тайкури - Оженин на ділянці км 10+500 - км 13+100 протяжністю 2,6 км. Переможці будуть визначені на протязі 20 робочих днів. Всі процедури і механізм розкриття пропозицій проходитимуть в режимі on-line на офіційному веб-сайті Служби автомобільних доріг у Рівненській області.