Наразі уже повноцінно функціонує можливість надсилання запиту на отримання публічної інформації. А найближчим часом, як інформують адміністратори сервісу, запрацює ще три послуги, що дозволить отримувати ліцензії та сертифікати в галузі освіти та економіки. В цілому ж, облдержадміністрація планує надавати до 20 он-лайн послуг, що не входять в перелік сервісу регіональних ЦНАПів.
«За дорученням голови ОДА Олексія Муляренка близько двох місяців працівники ОДА спільно з волонтерами IGOV пройшли усі підготовчі етапи та розробили алгоритми роботи близько 20 послуг. Вони стосуються практично кожної структури ОДА. Також були підготовлені відповідні інформаційні картки по кожній із запропонованих послуг і передані волонтерам IGOV. Тепер залишилися лише технічно їх запустити на порталі. Перші з них поступово з’являються в пілотному варіанті», - розповів радник голови ОДА, відповідальний за впровадження IGOV,Сергій Мініч.
Водночас Олексій Муляренко зазначає, що сподівався на більш швидше впровадження он-лайн сервісів в ОДА. Однак хоч і повільне, та все ж впровадження послуг IGOV є хорошим кроком у спрощенні взаємовідносин адміністрації та громадян області.
«Відверто кажучи, я очікував, що процес підключення адміністрації до порталу державних послуг буде швидшим. Але підготовчий період виявися більш затяжним, ніж очікувалося. Та все ж я переконаний, що впровадження системи IGOV в Рівненській ОДА дозволить значно спростити стосунки влади та громадян, зменшить ризик виникнення корупційних взаємовідносин між посадовцями та отримувачами послуг. Зрештою це пришвидшить процес отримання тих чи інших дозвільних чи ліцензійних документів мешканцями області», - зазначив Олексій Муляренко.