Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №785 від 17.11.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Червень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Новини Рівне

#Ракурс політики

Куди рухається рівненський громадський транспорт?

Куди рухається рівненський громадський транспорт?

Ситуація з перевезенням пасажирів в обласному центрі нагадує Радянський Союз часів «застою». Фактично, в цій галузі практично немає змін, як і нового транспорту. Ті кілька тролейбусів, що купує міська рада для комунального підприємства «Рівнеелектротранс», «погоди на міських дорогах» не роблять. Що ж стосується маршруток, то їх хоч і багато, але більшість з них вже багато років курсують містом і давно потребують заміни. Однак і приватні перевізники не дуже поспішають з оновленням свого транспорту. До останнього часу вважалося, що ситуація кардинально зміниться із впровадженням «електронного квитка».

Впровадження цієї схеми оплати за проїзд повинно було б надати можливість «вивести з тіні» доходи власників маршруток. В свою чергу, це мало б призвести до збільшення надходжень в бюджет від перевізників. В перспективі, це забезпечило б прозорість під час визначення економічно рентабельного тарифу на проїзд в міському громадському транспорті. Ініціатори введення «єдиного квитка» йшли далі і пропонували встановлювати кілька тарифів для перевізників, що працюють на різних маршрутах. Ідея була гаряче підтримана міською владою і почала втілюватися. Пройшло чотири роки і з’явилася інформація, що фірма, яка повинна була впроваджувати проект «єдиного квитка», готує позов до міської влади Рівного на кілька мільйонів гривень (наразi, точна сума не відома). Річ у тім, що самого «єдиного квитка» ніхто в Рівному так і не побачив.

Для того, щоб зрозуміти, чому з цього проекту нічого вийшло, автор взяв інтерв’ю у заступника міського голови з економічних питань, Сергія Васильчука.

- Отже, що стало на заваді реалізації цього перспективного проекту?

- В першу чергу недоліки нашого законодавства. Справа в тому, що паралельно з нами такий самий проект почали впроваджувати в столиці, і вже через кілька місяців роботи «Київпастранс» був оштрафований ДФС. Річ у тім, що Верховна Рада повинна була прийняти зміни до кількох законів. Однак, до цього часу, парламент їх не розглянув. До того ж, є претензії до наших партнерів, які повинні були впроваджувати той самий «єдиний квиток» в Рівному. Вони обіцяли, що за власні кошти куплять для міста тролейбуси на дев’ять мільйонів доларів. Безпосереднє встановлення терміналів в маршрутках та тролейбусах та деякі інші роботи по цьому проекту коштували б фірмі ще шість мільйонів доларів. В той же час, їх дохід становив би 6% від вартості проїзду. Коли тільки починався проект і курс долара був 8 гривень, то дійсно, ці інвестиції окупилися б. Однак, при курсі 26 грн. це вже нереально. Тому «єдиний квиток» так і залишився проектом.

- Чи реально, що міський бюджет буде змушений платити мільйони, як компенсацію за збитки нездійсненого проекту?

- Думаю, що нам не доведеться цього зробити. Річ у тім, що інвестиційні зобов’язання не виконані. В першу чергу, по купівлі нових тролейбусів для нашого комунального підприємства «Рівнелектротранс». Таким чином, і компенсувати немає що.

- Проект «єдиного квитка» похований?

- Не думаю. Коли Верховна Рада прийме зміни до законодавчих актів, тоді можна буде до нього повернутися. Хоча звісно будуть проблеми з його втіленням. Власники маршруток категорично проти «єдиного квитка». Взагалі, ситуація з громадським транспортом в наших містах парадоксальна. Схема, за якою в містах (де немає метро) левову частку перевезень здійснюють приватні маршрутки, збереглася хіба що в африканських країнах. Так, переважна більшість рівненських маршруток належать маленьким фірмам та приватним підприємцям. Машини, здебільшого, старі та маленькі. Величезна кількість на вулицях саме цих маршруток призводить до хронічних «пробок». Ситуація з комунальним громадським транспортом не набагато краща. В Рівному тролейбусний парк застарілий, на його кардинальне оновлення грошей в міському бюджеті немає. Це при тому, що на галузь «тисне» необхідність перевозити величезну кількість пільговиків. Таким чином, навіть у віддаленій перспективі говорити про наближення нашого громадського транспорту до європейського рівня не доводиться. Що ж стосується Верховної Ради, то навряд чи вона буде дуже поспішати зі змінами в законодавстві, які б дали можливість легалізувати в містах «єдиний квиток». Логіка проста – при введенні «єдиного квитка» постане питання щодо компенсації усім власникам маршруток витрат на перевезення пільговиків. За дуже приблизними даними, тільки в Рівному за рік ця сума може скласти від 50 до 100 мільйонів гривень. Хто буде платити ці гроші – невідомо.

17.11.2016Володимир Конєв


Переглядів: 389

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1020 від 17.06.2021p.
¤ 
Верес завершує сезон перемогою у Горішніх Плавнях!

Верес завершує сезон перемогою у Горішніх Плавнях!

Навіть на фоні відсутності турнірної мотивації, психологічної втоми від важкого сезону та без можливості кадрової ротації Верес здобув переконливу перемогу над Гірником-Спорт у заключному матчі сезону!...

¤ 
Вдарив правоохоронця вилами

Вдарив правоохоронця вилами

49-річного жителя села Маринин затримали у порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу України та помістили до ізолятора тимчасового тримання....

¤ 
Дмитро Соломчук:

Дмитро Соломчук:

Майбутнє за малим та середнім фермерством!

З 1 липня 2021 року набирає чинності закон щодо обігу земель сільськогосподарського призначення. Більшість українців досить довго чекали на ці зміни. Про відродження українського села, нові можливості для кожного українця та залучення молоді у розвиток держави розповідає народний депутат, член Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики Дмитро Соломчук....

¤ 
На Рівненщині підтримуватимуть розвиток меблевого та деревообробного бізнесу

На Рівненщині підтримуватимуть розвиток меблевого та деревообробного бізнесу

Про розвиток на Рівненщині потужного меблевого кластеру розповів голова ОДА Віталій Коваль під час першої в Україні міжнародної меблевої В2В виставки-конференції Furniture of Ukraine Business Expo....

¤ 
Юлія Тимошенко: «Влада заблокувала референдум, але «Батьківщина» продовжить захищати землю від розпродажу»

Юлія Тимошенко: «Влада заблокувала референдум, але «Батьківщина» продовжить захищати землю від розпродажу»

Попри обіцянки про народовладдя, представники «слуг народу» у ЦВК зірвали проведення «земельного» референдуму. «Батьківщина» оскаржуватиме це рішення у суді....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (7143)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (6615)
• Допомога під час карантину [967] (5009)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (5006)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (5002)
• Бюджет і ми… [965] (4836)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (4803)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (4800)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (4793)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (4759)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (4731)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (4717)
• Живи до ста! [965] (4613)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (4540)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (4508)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (4419)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (4372)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (4196)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Гончаренко центр Рівне презентували літню програму заходів (398)
• На Рівненщині підтримуватимуть розвиток меблевого та деревообробного бізнесу (164)
• Вдарив правоохоронця вилами (162)
• Верес завершує сезон перемогою у Горішніх Плавнях! (160)
• Юлія Тимошенко: «Влада заблокувала референдум, але «Батьківщина» продовжить захищати землю від розпродажу» (156)
• Наїхав на неповнолітнього велосипедиста (139)
• Внаслідок ДТП загинув тракторист (136)
• Загадковий глутамат натрію. (131)
• Чому не можна вичавлювати чайний пакетик після заварювання (130)
• Всеукраїнський захід «Рух це здорово!» в Рівному розпочався з “DO like OLYMPIANS” (126)
• Дмитро Соломчук: (124)
• Дивовижні властивості соняшникової олії (120)
• Які проблеми зі здоров’ям може спровокувати відмова від споживання жирів (118)
• Зворушливий презент: що дружина Віктора Павліка отримала за народження сина (115)
• Чому спати на животі – шкідлива звичка (115)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс