Кліматичні умови стали такі що процес занять став наближеним до екстремального. Снігові замети, обледеніння металічних елементів моста, низька температура, вітер, не дають можливості швидко виконувати завдання. Проте навіть і за таких умов військові інженери продовжують підвищувати свою фахову підготовку та працювати над сполученням берегів річки Південний Буг, що у Тиврівському районі.
Як зазначив начальник штабу дорожньо-мостового батальйону майор Олексій Дем’янчук, даний міст унікальний, оскільки поєднує в собі елементи низько водного дерев’яного мосту та проїжджу частину із елементів важкого механізованого і малого автодорожнього розбірного мосту. Вантажопідйомність нового мосту розрахована на шістдесят тон. Він півтори метри вищий від старого, що дозволить уникнути підтопленням конструкції під час весняний і осінніх паводків.
- Завдяки концептуально новому рішенню запропонованому військовослужбовцями Збройних Сил України вдалося зекономити десятки тисяч гривень коштів, більшість з яких було виділено з державного бюджету, - наголосив офіцер. І підкреслив, що побудова кожного мосту це досвід, який використовується при виконанні з кожним разом складніших завдань. Підлеглі оволодіють не лише містобудівництвом низьководно-деревяного мосту, а і здобудуть новий рівень в наведенні комбінованих мостів, наближених до капітальних. Також цього року у платанах підрозділу спробувати наведення конструкцій з використанням бетонних опор.
В свою чергу від всієї громади військовим дякує сільський голова Сутисків Леонід Дідух.
- Майже півстоліття, під час повеней, місцеві селяни дістаються до школи та лікарні виключно човнами, тож ми невипадково довірили це складне завдання рівненським військовим, адже саме вони протягом останнього десятиліття встановили більше двадцяти залізних та дерев’яних мостів, більшість із яких в інтересах місцевих громад, - зауважив сільський голова.