«Обурення людей та сотні скарг на підвищення вартості перевезень стали приводом для цієї зустрічі. Ми з повагою ставимося до самостійної політики підприємців щодо формування тарифів на пасажирські перевезення. Але наші обрахунки свідчать про те, що ви не завжди встановлюєте економічно-обґрунтовані тарифи», — звернувся заступник голови Рівненської ОДА, Ігор Тимошенко, до перевізників.
Так, дійсно, підстави для підняття ціни на проїзд є: подорожчання пального, цін на автозапчастини, збільшення податкових нарахувань. Але існують розумні межі. Якщо одні перевізники підняли ціну до 60 копійок за пасажиро-кілометр, то в деяких випадках вона сягає аж до 1-ї гривні.
На сьогоднішній день, в Здолбунові, частина людей з маршруток вже пересіла на залізничний транспорт. «Якщо заробітна плата піднялася, то пенсія і стипендія – ні. Тож ви повинні врахувати і соціальну складову населення», — додав начальник управління інфраструктури та промисловості РОДА Федір Місюра.
На конструктивні переговори власників маршрутів налаштував і президент «Союзу перевізників України» Валентин Демчук.
У результаті домовленостей Рівненській ОДА вдалося заключити із перевізниками «джентльменську» угоду – на міжміських маршрутах тариф має бути встановлений у межах 60 копійок за пасажиро-кілометр. Приміром, з Рівного до Сарн проїзд має зрости з 40 до 50 гривень. До Березного ціну квитка підвищать з 35 до 42, до Костополя з 15 до 20 гривень.
Таким чином, вартість проїзду власники маршрутів пообіцяли підвищити максимум на 20-30%.