№833 від 26.10.2017p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Слово професіонала Віктор БРЕДИХІН: «Дороги повинні будувати фахівці»За якістю роботи ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» стежать і замовники ремонту доріг, і органи влади, і громадські організації, і ЗМІПроблема якості доріг в Україні нікого не дивує. Навіть прем’єр-міністр Володимир Гройсман не раз у соцмережах апелював до Укравтодору та самостійно склав список найгірших доріг країни. 50 тисяч кілометрів українських шляхів потребують ремонту. Зі слів очільника уряду, у 2016 році було розпочато модернізацію українських доріг, реконструкцію та капітальний ремонт. У 2017-му, вважає Гройсман, «прискорили темпи та підвищили обсяги». Тому упродовж кількох наступних років українці відчуватимуть поліпшення якості доріг. На Рівненщині питання ремонту дорожньої інфраструктури постійно в центрі уваги і влади, і громадськості, і ЗМІ. Влада намагається хоч якось вирішувати цю проблему. «Найкраще йдуть справи в тих містах, де міські голови пам’ятають свої передвиборні обіцянки і не на словах, а на ділі дбають про якість автомобільних доріг», – зазначив напередодні професійного свята шляховиків у розмові з кореспондентом «Рівне-Ракурсу» директор ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» Віктор БРЕДИХІН (на фото). Віктор Володимирович у дорожній галузі людина авторитетна – у шляховому господарстві працює з 1988 року. Закінчив Київський автомобільно-дорожній інститут (нині – Національний транспортний університет). Працював на посадах механіка ДСУ-10 тресту «Рівнешляхбуд», правонаступником якого є ЗАТ «Рівнеавтошляхбуд», головного механіка, заступника директора товариства. Директором ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» працює вже вісім років. За цей час заборгованості по заробітній платі ні разу не було. Зрідка були затримки з її виплатою, але не більше ніж на 10-15 днів. За підсумками діяльності в минулому році підприємство стало золотим призером Національного бізнес-рейтингу і нагороджене медаллю «Лідер галузі 2016». «В дорожній галузі країни відбуваються зміни на краще» - Вікторе Володимировичу, з якими трудовими здобутками зустрічає «Рівнеавтошляхбуд» своє професійне свято? - В цьому році виконали дорожніх робіт в два рази більше, ніж торік. - Напевне, в замовників завдяки фінансовій децентралізації стало більше коштів? - Тут є і митні кошти, і кошти державного бюджету, а замовник у нас, в основному, Служба автомобільних доріг у Рівненській області. Цьогоріч ми виграли тендер на ремонт 7-кілометрової ділянки автодороги Р-5 Городище – Рівне – Старокостянтинів (від села Прогрес до Острога). Також ремонтуємо 2,5 кілометра вулиці Кременецької у Дубні та 5 кілометрів від села Підгайці до села Іванне у Млинівському районі. Ці дві ділянки – на трасі М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, що з’єднує білоруський та румунський кордони України. Нині ремонтні роботи на цих об’єктах – у стадії завершення і підготовки їх до здачі. Крім того, виконували ремонт доріг на замовлення комунальних підприємств міських рад у Дубні, Костополі та Здолбунові, а також селищних рад Дубенського району. Зауважу, що перші наслідки бюджетної децентралізації засвідчили, що в дорожній галузі країни відбуваються зміни на краще. Раніше як було? Обласна рада чекала на кошти з держбюджету і ділила їх на райони, районні ради вже дивилися, де їх освоїти. Все робилося в ручному режимі, без огляду на планові ремонти доріг, на які в державному бюджеті катастрофічно не вистачало коштів. - В цьому році Рівненщина отримала значні кошти на ремонт доріг. І якщо з темпами робіт та їх фінансуванням все більш-менш ясно, то що з контролем якості дорожніх робіт? - Ми маємо свою сертифіковану лабораторію, яка контролює якість виконуваних підприємством робіт. На місцях працюють служби, які перевіряють дотриманням норм ДБН. А в замовника, відповідно, є свої служби – інспектор, технічний нагляд, лабораторії. Зауважу, що контроль посилився з усіх боків. За якістю роботи ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» стежать і замовники ремонту доріг, і органи влади різного рівня залежно від того, на чиєму балансі знаходиться дорога, яку заново асфальтують. Крім того, завдяки пильній увазі до проблем галузі з боку громадських організацій і ЗМІ, дорожники відчувають більшу відповідальність за результати своєї праці. До слова, якість виконаних робіт можна буде перевірити вже навесні, після того, як нові дороги «перезимують». Якщо десь були допущені огріхи, вода, сніг та лід допоможуть їх виявити – правда, виправляти ці огріхи доведеться за рахунок виконавця. Нині Міністерство інфраструктури створює «чорні списки» підрядних компаній, які виграють тендери на ремонт доріг, однак ремонтують їх неякісно. Такі компанії більше не будуть допускатися до участі в тендерах на ремонт автошляхів. Також у 2018 році в Україні має повноцінно запрацювати міжнародна система контролю за ходом виконання дорожніх робіт FIDIC. Зараз система працює тільки в тестовому режимі. «Система ProZorro – лише перший добрий крок до ефективних закупівель» - Систему електронних закупівель ProZorro часто вважають ледь не панацеєю від корупції. Ви впевнені в її досконалості? - На мою думку, ця система - лише перший добрий крок до ефективних закупівель. Звісно, вона значно краще за систему тендерів, але, на жаль, не позбавлена корупційних ризиків. - Яким чином, на Вашу думку, можна їх уникнути? - Вихід я бачу в посиленні контролю якісного складу учасників торгів. Необхідно унеможливити участь у конкурсному відборі маловідомих фірм, що придбали кілька одиниць дорожньої техніки і вже стають будівельниками. Тому я підтримую позицію міністра інфраструктури Володимира Омеляна, який заявив, що до будівництва і ремонту доріг державного значення – міжнародних і національних – будуть допускатися лише ті фірми, що мають не менше 5 років виробничого досвіду плюс власну матеріальну базу, а не орендовану техніку. Таким чином, у систему ProZorro заходитимуть компанії, які справді відповідають цим критеріям, а фірми зі статутним капіталом 1000 гривень не зможуть взяти участь у мільйонних торгах… - …які зростуть у рази з наступного року, коли почне працювати Державний дорожній фонд. - Так, усі кардинальні зміни відбудуться у 2018-му. Фінансування будівництва і ремонту доріг буде здійснюватися через дорожній фонд, обсяг якого становитиме 40 мільярдів гривень. Передбачається, що кошти фонду будуть спрямовані, зокрема, на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Також із дорожнього фонду виділятимуться субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на фінансування дорожніх робіт на дорогах місцевого значення. «Є замовлення на ремонт доріг і добрі результати їх якісного виконання» - Ви задоволені співпрацею «Рівнеавтошляхбуду» з органами місцевого самоврядування? - Мені приємно відзначити в числі наших кращих партнерів міських голів: Костополя – Денисюка Євгенія Олексійовича, Дубна – Антонюка Василя Михайловича, Здолбунова – Ольшевського Ігоря Олександровича. Керівники цих міст по-справжньому вболівають за справу, тож є від них і замовлення на ремонт доріг, і добрі результати їх якісного виконання. - Оскільки цей рік був успішним для підприємства, вдалося, напевне, і трохи обновити парк дорожньо-будівельної техніки? - Так, цього року ми придбали асфальтобетонний завод потужністю 160 тонн на годину. У планах на наступний рік - придбати нові асфальтоукладачі, котки та грейдер. - З якими думками зустрічаєте День автомобіліста і дорожника? - Сьогодні важко уявити сучасне життя, господарську діяльність та побут кожної людини без автомобільного транспорту та якісних доріг. Транспорт і дорожнє господарство складають основу єдиного чіткого механізму, який забезпечує своєчасність здійснення перевезень і безпеку пасажирів. Це дуже напружена і водночас почесна праця, що вимагає високої фізичної та емоційної самовіддачі, професіоналізму і таланту. Ці прекрасні якості притаманні найкращим фахівцям підприємства - начальнику дільниці Павлу Захарчуку, виконробам Петру Кашперу та Віктору Жабокрицькому, багатьом іншим умільцям дорожньої справи. Бажаю колективу ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», нашим партнерам - Службі автомобільних доріг у Рівненській області, Рівненському міському шляхово-експлуатаційному управлінню, Дубенському управлінню житлово-комунального господарства, КП «Костопількомунсервіс», КП «Здолбунівське», ТОВ «Захід-Диліжанс», ТзОВ «Захід-Трансбуд», компаніям «Інтекс Груп» та «Бітум Трейд», які ніколи нас не підводять, усім дорожникам та автомобілістам області міцного здоров’я і вагомих досягнень у праці. Хай завжди вас супроводжує успіх у реалізації амбітних проектів і вдячність тих, хто щоденно користується автодорогами Рівненщини. Нехай ваше сімейне вогнище завжди зігріває вас любов’ю, миром та достатком!
З історії підприємства Трест «Рівнешляхбуд» був заснований 3 травня 1971 року. Знаковими епізодами в історії підприємства є: будівництво автомобільної дороги стратегічного значення Київ – Ковель – Варшава на теренах Рівненської та Волинської областей; реконструкція міжнародної автомагістралі Київ – Чоп від кордону Житомирської області до Рівного; участь його виробничих підрозділів у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у 1986-1988 роках; спорудження великих мостів через річки Горинь, Стир та Случ; прокладені сотні кілометрів під’їзних доріг до населених пунктів на Рівненщині та Волині; тисячі квадратних метрів житла, побудованого в Рівному і Сарнах, Луцьку й Тернополі, та сотні сімей щасливих новоселів.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |