№874 від 19.08.2018p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Вторинний ринок: як вигідно продати квартируБільшість квартир, що виставляються на продаж в Москві і в Підмосков'ї - НЕ нові. Історія багатьох будинків розтягується на десятиліття, тому якість житла дуже різний: в одних квартирах потрібно просто зробити прибирання, і вони будуть виглядати як в глянцевих порталах, інші потребують косметичного ремонту, треті - в капітальному. Чи варто ремонтом займатися перед продажем і якими роботами нехтувати не слід, «Портал про нерухомість MetrInfo.Ru» розбирався з допомогою експертів ринку нерухомості. Краще купити нове житло intergal-bud.com.ua/projects/filter/town-is-kyiv. Але якщо є що продати і купити краще, будемо продавати.
Продаємо квартиру на «вторинці» Почнемо з того, що спеціальних рекомендацій, як підготувати квартиру до продажу не існує. «Ніхто не користується шаблонами», - говорить Олексій Шленов, генеральний директор компанії «Міель-брокеридж". Але у ріелторів є напрацьований досвід продажів і показів, використовуючи який вони все ж можуть порадити щось путнє. Головне, на що вони звернули увагу, - в квартирі потрібно провести передпродажну підготовку. Як сформулювала Вероніка Панкова, генеральний директор агентства нерухомості «Пенати», «передпродажна підготовка квартири - це дії, спрямовані на підвищення привабливості об'єкта для покупців».
Перша думка, яка приходить в голову, - зробити в квартирі легкий косметичний ремонт. Він освіжить житло, від чого воно постане перед покупцем у виграшному світлі. «Якщо житло і без ремонту виглядає чистим і доглянутим, сантехніка і проводка знаходяться в задовільному стані, то робити ремонт просто недоцільно, - каже Олександр Зиминский, директор департаменту продажів елітної нерухомості компанії Penny Lane Realty. - Обрана обробка може не влаштувати майбутнього покупця, а продавець втратить і час, і гроші ». Якщо квартира вимагає більш серйозних перетворень, то поверхневий ремонт навряд чи допоможе. «Мало кого влаштовує легка косметика, коли без ремонту старих комунікацій, заміни труб і батарей просто наклеєні нові дешеві шпалери», - погоджується Вадим Ламін, керуючий партнер агентства нерухомості SPENCER. Втім, бувають ситуації, коли без ремонту не обійтися. Але про це ми поговоримо трохи нижче.
Капітальний же ремонт житла перед продажем в більшості випадків не входить в плани продавця. Це і дорого, і забирає багато часу. Та й ріелтори не радять продавцеві зв'язуватися з такими роботами, в іншому випадку угода відсунеться на невизначений термін.
При передпродажної підготовки потрібно привести квартиру в порядок. За словами Світлани Бирине, керівника департаменту міської нерухомості компанії «Стройтрест-Нерухомість», незалежно від класу, до якого належить нерухомість, квартира повинна бути чистою, тому перед показами потрібно провести генеральне прибирання. Якщо квартира житлова, а на вторинному ринку таких більшість, важливо дотримати золоту середину в інтер'єрі - квартира аскетичного і необжитого виду відштовхує, так само як і якщо вона занадто заставлена. Лілія Рибак, начальник відділу реклами департаменту маркетингу «МІАН», радить перед продажем, якщо є така можливість, вивезти з квартири меблі (хоча б великогабаритну), перевірити роботу сантехніки, вимити вікна і зняти штори. «В результаті квартира буде виглядати просторіше і світліше, що дозволить створити сприятливе враження у потенційного покупця», - рекомендує експерт.
Щоб квартира продавалася швидше, вона повинна викликати у людини позитивні емоції. Олександр Зиминский (Penny Lane Realty) звернув увагу на те, що завжди добре виглядає квартира, залита сонячним світлом. Однак при природному освітленні стає видно всі будівельні та ремонтні огріхи - тріщинки на стінах і стелі, відійшов плінтус і т.д. Тому, якщо покази будуть проходити у денний час, необхідно завчасно усунути всі дрібні недоробки.
Другий за важливістю чинник - вплив на нюх. Неприємні запахи відбивають бажання не те щоб купити, а просто зайти в таку квартиру. Абсолютно неприпустимі кухонні запахи - капусти або смаженої картоплі, запах старих речей з бабусиної шафи, нафталіну. Більшість психологів сходяться на думці, що завжди сприятливо на клієнта діє запах дорогого свіжозвареного кави, ванілі і кориці, аромат живих квітів або апельсинового масла в аромалампу. Тому радять перед показами використовувати перевірені прийоми. Але з іншими ароматичними засобами рекомендують краще все-таки не експериментувати. По-перше, як усім відомо, на смак і колір товариша немає, а по-друге, у клієнта може бути банальна алергія на запах.
Допомогти продажу квартири може зі смаком підібраний текстиль - красиві м'які пледи, пухнасті накидки на кріслах роблять будь-яку квартиру тепліше і затишніше. Особливо цей вплив помітно, якщо покази йдуть восени або взимку і за вікном йде дощ або колючий сніг.
Слухати про всі достоїнства квартири клієнту, безумовно, буде приємніше за чашкою кави свіжозвареного. «Якщо у вас є десять хвилин для приготування ароматного напою, то краще не нехтувати цим», - радить Олександр Зиминский (Penny Lane Realty).
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |