![]() |
№948 від 30.01.2020p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
![]() Автомобільні тренди 2020 року: ось все, що вам потрібно знатиМи підійшли до точки неповернення. Автомобіль в звичному нам вигляді вмирає, але на зміну йому йде транспорт майбутнього. Наступаючий 2019 рік стане першим роком в історії, коли на конвеєр встануть машини без керма (GM Cruise AV). Ось десять головних трендів автомобільного світу, які показують, на чому ми в'їдемо в світле майбутнє. 1. Автомобілі з'єднаються в мережі Genesis Essentia Це не тільки дивно красивий концепт-кар, але ще і дуже розумний. Бортові системи Essentia підтримують технології V2V і V2I. За цими назвами ховаються дві ключові складові дорожнього руху майбутнього: постійний обмін даними між автомобілями (vehicle to vehicle) і включення кожної машини в екосистему «розумних» доріг (vehicle to infrastructure).
Коли автомобіль знає швидкості, траєкторії і інші параметри інших машин на дорозі, а також отримує інформацію від світлофорів, знаків і навіть дорожнього покриття (наприклад, про замерзлої калюжі), ймовірність ДТП прагне до нуля (як і необхідність в людині за кермом).
Втім, щоб все це запрацювало в повноцінному режимі, потрібна зв'язок 5G, яка дозволить постійно обмінюватися даними з іншими об'єктами в радіусі трьохсот метрів. У липні перші мережі 5G заробили Талліні та темперою, з жовтня - в Лос-Анджелесі, Х'юстоні, Індіанаполісі, і Сакраменто, а в грудні в погоню за Естонією, Фінляндією і США включиться Південна Корея.
2. Машини отримають автопілот https://autodetal.ua/catalog/mazda/mazda-6-gh Mazda 6
Ще в 2016 році Спільнота автомобільних інженерів (SAE) розділило системи автопілота на рівні. До нульового відносяться автомобілі, в яких все управління знаходиться в руках людини, а до вищого - п'ятого - машини, здатні обходитися зовсім без керма і педалей. На даний момент навіть самі передові з серійних машин відносяться до рівня 3 і більшість автовиробників солідарні в думці, що повноцінна автономність п'ятого рівня (коли автомобіль зможе їздити сам по будь-яких дорогах, а не в спеціальних резерваціях) буде досягнута не раніше 2030 року. Звичайно, такий автопілот з'явиться не відразу, а поступово: кожна нова система, як черговий сегмент пазла, доповнить загальну картину. Mazda 6 після рестайлінгу цього року навчилася сама розпізнавати пішоходів на швидкостях до 80 км / год і в разі небезпеки гальмувати до повної зупинки, а також отримала систему кругового огляду. Все це разом з іншими електронними помічниками входить до складу комплексу активної безпеки i-Activsense. Втім, крім технологічних складнощів на шляху автопілота, є і правові. Так, наприклад, GM зараз бореться в США за право випуску машини без подушки безпеки в кермі, через відсутність останнього. І таких нестиковок на шляху прогресу - безліч.
Електрику замінить бензин Audi e-tron
Поки ви читаєте цей текст на заводах Audi збирають електрокари e-tron, а по всьому світу йде будівництво мегафабрік з виробництва батарей і сотень електрозаправок. Daimler, BMW, Ford і VW створили компанію Ionity, мета якої - покрити Європу мережею зарядних станцій, відстань між якими буде не більше 120 км.
Навігаційні системи електромобілів, прокладаючи маршрути, автоматично враховують заїзди на дозаправки. Часті зупинки не потрібні. Наприклад, запас ходу e-tron - 400 км, так що спокійно можна подорожувати, причому швидко: сумарна віддача двох електромоторів - 408 л. с. і 664 Н · м. Розгін до 100 км / ч - менш як 6 секунд. До 80% батареї першого серійного електричного Audi можна поповнити за півгодини (розумна перерву після 400 км за кермом).
До речі, вже наступне покоління батарей буде заряджатися всього за 12 хвилин, що остаточно зітре відмінності між заправкою машини з двигуном внутрішнього згоряння рідким паливом і зарядкою батарей електрокара.
Volkswagen MEB
Електромотори в виробництві простіше, ніж двигуни внутрішнього згоряння, а це значить, що часи, коли автомобільний бізнес належав тільки автогігантам, пройшли. Нас чекає навала нових виробників, серед яких будуть навіть ті, хто ще вчора асоціювався лише з електронікою і побутовою технікою. Ось-ось буде представлена ??перша машина від компанії Dyson і фраза шофера з «Кавказької полонянки»: «Будь проклятий той день, коли я сів за кермо цього пилососа!» - знайде буквальний сенс.
3. Число лімітованих серій виросте Land Rover Range Rover SV Coupe
Проведене консалтинговою компанією McKinsey для журналу GQ дослідження зміни звичок споживання товарів категорії люкс показало, що в майбутньому буде зростати попит на ексклюзивні речі. Їх купуватимуть для особистого користування, а іншим все більше користуватися через Шерінг-платформи. Судячи з усього, до такого ж висновку приходить і компанія Land Rover, яка не боїться випускати на ринок по-справжньому унікальні нішеві моделі.
Здавалося б, після кросовера-кабріолета Evoque нас вже складно чимось здивувати, але 3-дверне купе на базі Range Rover, створене спеціально до 70-річчя марки, з цим завданням впорався. З 5-дверним побратимом його ріднять тільки дві кузовні деталі: нижня частина дверей багажника і капот, під яким ховається 5-літровий 557-сильний мотор. Всього вручну буде зібрано 999 екземплярів, десята частина яких виділена на Росію.
Porsche 911 Speedster
Porsche також відсвяткували в 2018 році своє 70-річчя і підготували з цієї нагоди лімітовану серію ювілейних автомобілів. Speedster 911 увібрав в себе все те, що зробило Porsche легендою. Чотирьохлітровий атмосферний двигун «розкручується» до 9000 об / хв і через механічну коробку передач обрушує на дорогу потужність 500 «коней». Всього буде випущено 1948 автомобілів - на честь року, коли світ побачив перший Porsche.
4. Автомобіль стане гаджетом Mercedes-Benz MBUX
Протягом всієї історії сучасних автомобілів їх бортові комп'ютери були сущим кошмаром. Довгий виробничий цикл призводив до того, що, поки машина проходила всі тести і доопрацювання, її мультимедіа застаріває настільки, що на тлі будь-якого смартфона виглядала не краще за звичайного калькулятора.
Дебютувала в новому Mercedes-Benz А-Class мультимедійна система MBUX показує, що ці часи в минулому, як і аналогові прилади. Два величезних тачскрін на передній панелі переносять ергономіку найсучасніших гаджетів в салон машини. Показово, що для прем'єри нової бортової системи вибрали саме A-Class - Mercedes-Benz для мовляв одих, а в якості майданчика для її першої демонстрації - НЕ автосалон, а виставку електроніки в Лас-Вегасі. Виходить, що навіть сам виробник вирішив, що ця новинка - вже не стільки зі світу моторів, скільки зі світу гаджетів.
Багато в чому ця новина навіть цікавіше виходу нових поколінь CLS, G-Class, GLE і електричного EQC, адже чим більше в автомобілях електроніки, тим важливіше їх операційна система.
Peugeot 508
Новинка від найстарішого з нині живих автовиробників відображає одразу два тренди: падіння популярності седанів (звідси кузова ліфтбек і універсал, якого, втім, в Росії не буде), а також перехід від механічних органів управління автомобілем до електронних.
Скоро всі сигнали від водія будуть передаватися машині по дротах (по крайней мере, поки автомобілі не перейдуть на повний автопілот). У Peugeot 508 кермо і педалі ще мають механічну зв'язок з іншими вузлами, але важіль КПП вже поступився своїм місцем стильному джойстика.
5. Суперкарів дедалі більше Maserati Levante Trofeo
Двадцять п'ятого липня не стало головного бунтаря автомобільного світу - генерального директора Fiat Chrysler Серджіо Маркіонне. Він закликав не купувати електричні Fiat ( «коли ми продаємо один з них, то втрачаємо $ 14 000») і просив пристрелити його, якщо з'явиться Ferrari з автопілотом, але, незважаючи на радикальні висловлювання, зміг вивести концерн з кризи. Першого червня Серджо устиг представити п'ятирічний план розвитку своєї імперії.
Особливу роль в ньому грає Maserati, зростання продажів якої з 2011 по 2018 роки склав 700 (!)%. До 2022 року «тризуб» випустить нові покоління Quattroporte, Ghibli і Levante, а також компактний кросовер і купе Alfieri, електрична версія якого буде розганятися до 100 км / год менш ніж за 2 с (як болід «Формула-1»).
Поки ж любителям швидкості запропонували найшвидший Levante. Під капотом версії Trofeo - 3,8-літровий мотор V8 від Ferrari (730 Н · м крутного моменту і 590 л. С.). Стрілка спідометра цього монстра виявляється на цифрі 100 за 3,9 с, а якщо не відпускати педаль газу, фінішує за відміткою 300. Lamborghini Urus є, чого побоюватися! Але ж на підході ще й кросовер від самих Ferrari ...
6. Кросовери потіснять інші класи LADA Vesta Cross
Продажу кросоверів зростають швидше, ніж курс євро, не дивно, що саме в них воліють вкладати гроші та інші ресурси автовиробники. Кліренс у універсала підвищеної прохідності від Lada - 203 мм, що разом з плоским днищем і нефарбованим обвісом дозволяє сміло з'їжджати з асфальту навіть через високий бордюр.
Літери SW позначають Sport Wagon, але зі 122-сильним мотором під капотом це не стільки «спорт», скільки «фітнес». Тим, хто хоче більш бадьору Lada, варто придивитися до Vesta Sport з її 145-сильним мотором. До речі, сам факт зростаючого інтересу до автомобілів з Тольятті - теж свого роду тренд, за яким цікаво спостерігати і який, судячи з усього, в найближчі роки тільки посилиться.
Hyundai Kona Electric
Якщо вам цікаво, як в майбутньому стає виглядати середньостатистичний автомобіль, просто подивіться на Hyundai Kona Electric. Частка компактних кросоверів, і так заполонили міста, до 2022 року виросте ще на 40%. Причому через те, що мегаполіси один за іншим вводять обмеження для машин з ДВС, все більше серед них буде електрокарів.
Париж, Мадрид, Мехіко і Афіни вже оголосили, що з 2025 року закриють в'їзд в свої центральні райони для дизельних автомобілів, втім, замінять їх не тільки «електрички». Наприклад, в планах Toyota до 2020 року запустити два нових заводи з виробництва комплектуючих для водневих машин, хоча для цього продажу їх водневого первістка - моделі Mirai - повинні істотно зрости.
7. Класику переосмислять Jaguar E-Type Zero
Що відрізняє класичних автовиробників від нових гравців, що тільки виходять на цей ринок? Історія і традиції. Логічно, нам не дають забути про це. Поки автомобіль переживає революційні зміни, автовиробники все частіше підкреслюють зв'язок машин сьогоднішнього і завтрашнього днів з легендами минулого.
C 2020 року всі нові Jaguar матимуть електромотори. Це не означає, що бензин і дизель відразу підуть в минуле - нас чекають не тільки чисті електрокари (як I-Pace), але і гібриди. Про те, що традиції забуті не будуть, компанія повідомляє за допомогою проекту E-Type Zero - класичного Jaguar, перекладеного на електротягу, але зберіг початкову развесовку і оригінальне шасі моделі 1968 року. На жаль, в серію E-Type Zero не піде, хоча шанувальники британської марки напевно розкупили б квоту на нього швидше, ніж фанати ММА квитки на бій Нурмагомедова і Макгрегора.
Kia Stinger
Здавалося б, в Stinger немає нічого від машин минулого, але сама його ідеологія повертає нас до класичних Gran Turismo XX століття. Переманивши під своє крило інженерів BMW, корейська компанія змогла зробити одне з найбільш азартних в управлінні спорткарів. Навіть з повним приводом він зберігає яскраво виражені задньопривідні звички, причому бортова електроніка може зробити вид, що її тут немає. Те, що потрібно тим, хто сумує за класикою.
Mini Electric Concept
У кузов класичної моделі 1960-х сховали електромотор, але ніяких подробиць про нього не розповіли. Втім, чекати інформації про електричні розробках Mini залишилося недовго: перша серійна модель буде представлена ??в 2019 році. І ще одна приємна новина з Mini-світу: в 2018 році компанія першою запропонувала покупцям повну кастомізацію деталей інтер'єру, які друкуються на 3D-принтері. Поки послуга доступна тільки по Франції і тільки для моделі Cooper S GT Edition, але це тільки початок. Можливо, в майбутньому, нас чекає повернення кузовних ательє?
8. BMW Vision iNext
Широкі «ніздрі» і вузькі «очі» - таким буде BMW майбутнього. За роздуту гратами радіатора заховані радари, лідари та інші прилади, що стежать за дорогою, поки Vision iNext їде на автопілоті. При включенні автономного режиму крісло водія розкладається в зручну «лежанку», кермо від'їжджає в передню панель, а з приладів зникає зайва інформація. Також в салоні - «розумна тканину»: торкаючись оббивки, можна управляти різними функціями.
9. Чи з'являться нові засоби пересування Polaris Slingshot Grand Touring LE
Реактивні ранці і літаючі машини - не єдиний транспорт майбутнього. Більше незвичайних засобів пересування нас чекає і на дорогах. Одне з них - автоцікл. Саме цим словом компанія Polaris охрестила свій триколісний Slingshot. При вазі 793 кг і потужності 175 л. с. він дарує динаміку суперкара і гарантує постійну увагу на дорозі. Це приблизно як вийти на вулицю в трико супермена.
Експериментують з транспортом майбутнього і інші компанії. Так, кілька років тому Lexus представили концепт ховерборд (літаючого скейта з «Назад в майбутнє»), правда, до серійного зразка справа не дійшла - замість літаючої дошки японці в цьому році презентували першу яхту під брендом Lexus, ніж, втім, теж шокували громадськість .
10. Велосипеди дадуть бій мотоциклів Indian FTR 1200 S
Ще недавно здавалося, що ці два види транспорту розділяє не те що прірва, а всесвіт, але ми живемо в епоху зламу стереотипів, і ось електровелосипеди вже тіснять скутери і мопеди, підбираючись до агресивних байкам. Більш легкі і доступні, ніж мотоцикли, вони пропонують швидкості до 45 км / ч, чого в місті цілком достатньо, і дозволяють додавати в поїздку елемент модного нині фітнесу. Втім, як не крути, а педальної техніці бракує харизми.
Досить подивитися на цей Indian, щоб зрозуміти, що його ніхто не проміняє на велосипед, будь той хоч десять раз електричним. Незважаючи на класичну зовнішність, Indian FTR 1200 S - теж справжній транспорт майбутнього: повністю регульовані підвіски, трекшен-контроль, ABS, що враховує кут нахилу мотоцикла, кілька режимів руху ( «Стандарт», «Спорт» і «Дощ») і 4,3 -дюймовий тачскрін.
Коментарі (0):
|
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |