Обсяг місцевим бюджетам визначається за критеріями:
потреби в обладнанні для навчальних кабінетів природничої галузі (фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) – для шкіл, які навчають 7-і класи НУШ;
потреби в обладнанні та меблях для навчальних кабінетів пілотних шкіл «НУШ»;
потреби в навчальній та навчально-методичній літературі, зокрема, електронних версіях та з аудіосупроводом, – для учнів і педагогів закладів освіти, які пілотують «НУШ»;
потреби в підвищенні кваліфікації педагогів, які здійснюватимуть навчання учнів 7-х класів і пілотних 8-х класів «НУШ» у 2024-2025 навчальному році, підготовку тренерів-педагогів, надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам та оплату їх послуг.
«Цьогоріч на продовження реформи Уряд розподілив 1,5 млрд грн. Проте, зазначу, що кошти виділятимуть лише закладам, які працюють очно або в змішаному форматі. Державна субвенція покликана забезпечити якісну, сучасну та доступну освіти в межах реформи. Для розподілу коштів МОН створило спеціальну комісію, яка протягом 5 робочих днів має провести збір інформації і її аналіз», – розповів Сергій Подолін.