Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №339 від 10.04.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Жовтень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Листопад 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Новини Рівне
QRcode

#Вихід

У Рівному будуть працювати ліфти!

У Рівному будуть працювати ліфти!

Хто займається цим питанням?

Минулої суботи у ліфті 1-го під’їзду багатоповерхівки на вулиці Млинівській, 37 між першим та другим поверхами зупинився ліфт. Все б нічого, якби в полоні темряви та переляку не опинилися відразу шестеро чоловік, серед яких вагітна жінка і двоє неповнолітніх дітей. Люди сповістили диспетчера про поломку, але аварійна бригада не поспішала. Коли майбутня мама почала задихатися, полонені викликали рятувальників. Вже за кілька хвилин вони ломом прочинили двері кабінки. Чоловік кричав… Жінка непритомніла… Діти плакали…

Слава Богу, що цей випадок не обернувся трагедією. А між тим, у місті щодня ліфтами користуються сотні тисяч рівнян. За роки свого існування ліфтове господарство Рівного знаходиться у вкрай катастрофічному стані, адже граничні терміни експлуатації ліфтів давно минули. Щодня ми чуємо про нові поломки та зупинки вертикального транспорту. А відтак щодня десятки інвалідів, дітей та просто пересічних громадян опиняються замкненими у власних квартирах, відокремленими від світу та позбавлені свіжого повітря.

Наприкінці минулого року навіть виникла така ситуація, що міська влада хотіла розірвати договори з підприємствами, які обслуговували ліфти у будинках Рівного. Керівники міста вирішили, що якщо роботу діючих підприємств поліпшити не вдасться, вони шукатимуть і залучатимуть до роботи нові організації. Тоді порушення питання доцільності існування неефективних для міста підприємств стало кардинальним. І вже наприкінці 2007 року влада прийняла рішення про проведення тендерів. Має ж бути нарешті в місті конкуренція, а відтак підприємства, кращі за існуючі?!

Нещодавно у місті відбувся тендер на капітальний ремонт 46 ліфтів у Рівному, яке проводило управління житлово-комунального господарства Рівненського міськвиконкому. Тож кореспондент “РР” вирішив поцікавитися, як насправді проходила процедура торгів, хто брав участь і хто переміг.

- Свої пропозиції щодо участі у тендері на проведення капітального ремонту 46 ліфтів в обласному центрі подали чотири фірми - ЗАТ “Рівнеліфт”, ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда”, “Київліфтсервіс” та ТзОВ “Арм-Еко”, - розповідає головний спеціаліст комунального відділу управління житлово-комунального господарства Рівненського міськвиконкому Ірина ПРОЦИК. - Попри оголошення тендера, його проведення тричі відкладалося, оскільки МПП “Леда” спочатку не хотіла сплачувати за тендерну документацію, а потім не могла зібрати усі необхідні папери. А це лише гальмувало роботу житлово-комунального сектора.

Торги проводилися в присутності шістьох чоловік тендерної комісії, міських депутатів, помічників депутатів, керівників ліфтових організацій та інших. Оскільки документи МПП “Леда” були оформлені не належним чином, одностайним рішенням комісії його було знято з тендера. Зауважень з боку керівництва підприємства ніяких не було, про що вони підписали акт.

За словами начальника житлово-комунального управління Рівненського місквиконкому Юрія СОБЧУКА, для прозорості процедури проведення тендера торги були відкритими, тому їх виграла та організація, яка дійсно запропонувала найкращий та більш економічний для міста проект капітального ремонту ліфтів.

Оскільки жодного кроку без офіційного оприлюднення результатів тендерної комісії не можна було ступити, вже найближчим часом робота має налагодитися.

Була присутня на тендері й помічник народного депутата України Юрія Прокопчука Марія КОНОЩУК. - Після того, як МПП “Леда” зняли з торгів, - розповідає пані Марія, - його керівництво до кінця тендера, разом з усіма, чекало на результати. Потрібно віддати належне начальнику житлово-комунального управління міськвиконкому Юрію Собчуку за високий рівень організації тендера. Він був проведений юридично грамотно та прозоро. У результаті перемогла організація, яка краще за всіх підготувала матеріали та кошториси на ліфти. Зараз ТзОВ “Арм-Еко” вже розпочала капітальні ремонти ліфтів у місті (“без залучення коштів з міського бюджету” - Юрій Собчук).

Але після ремонту ці ліфти знову ж візьме на профілактичне обслуговування МПП “Леда”. Мені здається, це неправильно, адже в такому випадку розривається технологічний ланцюг. Якщо “Арм-Еко” виграла тендер на капітальний ремонт ліфтів, то після його проведення має взяти їх на обслуговування. Процедура догляду за ліфтами “від а до я” повинна бути в одних руках. Погоджується з Марією Конощук і начальник ЖКП “Сонячне” Іван ПЕТЛЬОВАНИЙ: - Дійсно, було б набагато краще, якби обслуговуванням ліфтового господарства і капітальним ремонтом займалася одна й та сама фірма. В даному випадку “Арм-Еко”. Коли дві організації займаються одним ліфтом, винних ніколи не знайдеш…

Сам Юрій Собчук іншої думки, і зазначив, що МПП “Леда” буде продовжувати обслуговувати закріплені за ним ліфти.

А ось начальник ЖКП “Західне” Микола ТАРАСЮК, який, між іншим, також був присутнім під час проведення тендера, всерйоз переймається питанням співпраці з МПП “Леда”, оскільки основним завданням ЖКП є якісне і своєчасне надання послуг громадянам.

- Фірма “Леда” веде себе просто непорядно, - зазначає Микола Михайлович. - Абсолютно не реагує на зауваження щодо неполадок, а якщо і ліквідовує, то часто не належним чином. Через таке недбальство ліфти перетворилися у просто-таки небезпечні для життя і здоров’я мешканців пристрої: один - не зупиняється, де потрібно, в іншому - двері не відчиняються… Гадаю, що фірма “Арм-Еко” буде добросовісно виконувати зобов’язання, якісно та вчасно. Адже все нове має бути кращим, до того ж, її робота буде під пильною увагою. До речі, ми надіслали “Леді” листа з вимогами про ліквідацію недоліків, і, якщо вона не візьме до уваги ці зауваження протягом двох тижнів, постане питання про розірвання з ними договору, навіть незважаючи на те, що він був підписаний до 2010 року.

Ми оцінили ситуацію

і знаємо, як її змінити

Отож, право на капітальний ремонт 46 ліфтів у Рівному отримало товариство з обмеженою відповідальністю “Арм-Еко”. Варто зауважити, що це не єдиний профіль роботи підприємства, а відтак, ліфти не є його єдиним джерелом прибутку.

Чому ж насправді багатогалузеве підприємство вирішило поліпшити умови проживання пересічних рівнян, кореспондент “РР” вирішив поцікавитися у його директора Романа СТАСЮКА.

- Що спонукало Вас взяти участь у тендері і безпосередньо почати займатися ремонтом рівненських ліфтів?

- Це, однозначно, не раптовий крок. Раніше наше підприємство займалося продажем на всеукраїнський ринок ліфтів та запчастин до них. Ознайомлюючись з виробництвом іноземних, російських, білоруських підприємств, наші працівники були неодноразово присутні на міжнародних конференціях, спеціалізованих виставках у Мілані, Стамбулі, Москві. Вони наочно бачили, як розвивається ліфтове господарство за кордоном, і повсякчас повертаючись до Рівного, дивувалися разючій відмінності та відставанню. Практика показувала, що, незважаючи на збільшення обсягів замовлень на запчастини до ліфтів, кількість робочого вертикального транспорту в місті від цього не збільшується. Нас зацікавив цей парадокс, тим більше, що проблема із технічної давно вже стала соціальною.

Отож, ми дійшли висновку, що ліфтовий сектор Рівного вимагає суттєвих змін. Ми вивчили ситуацію, провели моніторинг і аналіз роботи ліфтових підприємств міста, разом з тим накопичили власний досвід. Стало зрозуміло, що запустити ліфти можна лише за нового підходу до вирішення цієї проблеми. Ліфтове господарство потребує не лише капітального грошового вливання, але й кардинально нової оцінки ситуації - відходу від звичного ремонту до повної модернізації.

Зараз ми займаємося продажем ліфтів та ескалаторів, як вітчизняного так і іноземного виробництва (“Могильовліфтмаш”, “Оттіс” тощо) та запчастин до них. Спеціалізуємося на монтажі, пусконалагодженні, ремонті та обслуговуванні ліфтів. Ми відкриті для кожного.

За ліфт відповідає власник

- Кількість нарікань на неякісну роботу ліфтового господарства рік у рік зростає. В Україні кожен п’ятий ліфт вже відпрацював свій ресурс, але їх продовжують експлуатувати. Хто, на Вашу думку, має нести за це відповідальність?

- Згідно з діючим законодавством, саме власники ліфтів - житлово-комунальні контори, управління, житлово-будівельні кооперативи, підприємства та організації - несуть персональну (!) відповідальність за технічний стан ліфтового господарства і в разі відсутності дозволу на експлуатацію повинні зупинити їх роботу. Зазвичай виконувати цю законодавчу норму не поспішають. Але це, на нашу думку, не пов’язано з відсутністю коштів чи доплатою за користування ліфтом до загальної суми квартплати мешканців будинку. Насправді дала збій сама система, яка гарантує підтримку в надійному робочому стані цього, в технічному розумінні, складного господарства. Вчорашнє ставлення деяких власників до механізмів ліфтового господарства нерідко можна порівняти хіба що зі ставленням до каналізаційної мережі - працює, доки працює, а там вже як Бог вирішить…

- Яка на Вашу думку найбільша проблема ліфтового сектора Рівного?

- В місті існує велика проблема старіння ліфтів і, як наслідок, неможливість подальшої експлуатації вертикального транспорту. Більшість із них почали свою роботу із закінченням будівництва, тобто працює вже 25 і більше років (у багатоповерхівках таких ліфтів більше 150 одиниць), а 25 - це максимальний термін “працездатності” ліфтів. Та й деталі у них не змінювали ще з радянських часів. Зрозуміло, що за таких обставин ліфти заслуговують не лише на капітальний ремонт, а вже на повну модернізацію.

Міська влада підтримує, як може

Пам’ятаю, що раніше керівники підприємств скаржилися на те, що, навіть при великому бажанні, коштів на ремонт ліфтів не вистачає. На нашу думку, це проста відмовка, оскільки кожен керівник знає, що чекати і розраховувати на допомогу держави не варто, потрібно завжди шукати свої альтернативні шляхи вирішення питань.

У житлово-комунального сектору і так багато проблем: виділити кошти на ремонт, - це лише половина справи. А що робити із кількамільйонною заборгованістю за тарифи? Зрозумілий відчай тих, хто ретельно сплачує рахунки, і не має можливості скористатися ліфтом. Але загальна заборгованість по місту відбивається на виділенні коштів на ремонт ліфтів, адже частина абонплати повинна йти на запчастини до вертикального транспорту. І потім, що робити з пільговиками, за яких держава справно “забуває” покривати місту видатки. Найкращим варіантом, мабуть, була б взагалі повна зупинка ліфтів. Як-то кажуть, немає ліфта, немає проблеми. Втім, навіть незважаючи на це, міська влада, наскільки це можливо, продовжує з останніх сил підтримувати ліфтовий сектор.

Ліфти будуть їздити

Про технічну сторону цього питання говоримо з керівником ліфтового відділу ТзОВ “Арм-Еко” Андрієм ЄДІНИМ.

- Пане Андрію, то чи є сьогодні надія, що комплекс таки встане на ноги?

- Тут потрібно не сподіватися, а докладати колосальних зусиль. Сьогодні мова не йде про відновлення усього ліфтового сектора міста, адже це технічно і матеріально зробити, навіть за п’ять років, просто неможливо. Навіть теоретично не реально одночасно відновити те, що занепадало протягом стількох років. Добрий господар знає, що ліфт вимагає постійної уваги, догляду та якісного технічного обслуговування. Є сподівання та технічні можливості, що запуск усіх ліфтів та їх поступова модернізація відбудуться найближчим часом.

- Чи є суттєва відмінність між поняттями модернізації і капітального ремонту?

- Звичайно, що є, і не лише технічна, але й часова. Ремонт, навіть капітальний, це лише заміна зношених запчастин на нові елементи. Під час модернізації ліфта замінюється її уся технологічна база, тобто нова система впроваджується єдиним цілісним комплексом. Крім цього, під час капітального ремонту ліфти можуть простоювати по півроку, чекаючи своєї черги. Дозвіл на експлуатацію відремонтованого ліфта, який сягнув позначки працездатності, тобто 25 років, експерно-технічний центр видає лише на 2-3 роки, після чого має бути повторний ремонт. А після проведеної модернізації життєдіяльність такого ліфта збільшується аж на 18 (!) років.

Згідно з умовами нещодавнього тендера, до кінця року маємо модернізувати ліфт по вулиці Гагаріна, 14. Для модернізації кабін можемо запропонувати металеві комплекти, які вже буде неможливо підпалювати та підвішувати на стелю сірники.

Шляхом модернізації ліфтів йдуть такі міста, як Київ, Донецьк, Одеса, і практика показала, що це набагато ефективніше, і, більше того, продуктивніше і економічно вигідніше. Варто зазначити, що на Україні близько 90 відсотків пасажирських ліфтів виробництва “Могильовліфтмаш”, який має в наявності комплекти модернізації. А отже, реально продовжити працездатність вертикального транспорту не лише в Рівному.

- Який Ваш секрет наступу на боротьбу із критичною ситуацією?

- Маємо беззаперечно виграшний арсенал озброєння: кадри і технічне оснащення. Сьогодні в штаті товариства працюють висококласні спеціалісти різних напрямів роботи, деякі з них перейшли до нас з інших підприємств. Робітники мають досвід роботи, пройшли перепідготовку та навчалися на фірмі “Оттіс”. Середній вік наших працівників близько 40 років. Тому сьогодні ми відкриті для нових робітників, готові набирати нові кадри для роботи, наприклад, електромонтерів, навчати їх та передавати досвід.

Крім цього, для роботи була закуплена спеціалізована техніка та створена ліфтова аварійна служба.

Доки ліфти стоять,

їх розкрадають

- Як часто працівники Вашої фірми зіштовхуються з проблемою розкрадання ліфтів?

- Певна річ, крадіжки трапляються. Останнім часом деякі рівняни настільки “полюбили” металобрухт, що тягнуть здавати все, що відкручується.

Для порушення кримінальних справ сума збитків замала, а відтак, люди почуваються безкарними. Та найбільше розкрадають ті ліфти, які стоять у черзі на ремонт. Ось, наприклад, нещодавно наші працівники приїхали за адресою: вул.Ювілейна, 15, 1-й під’їзд. Зайшли, а ліфт стоїть розкрадений: мотора немає, станція - повністю розкурочена. Причому і замок на дверях висить не пошкоджений. А між тим, 6 грудня минулого року проводилося його технічне обстеження. В нашій країні ліфт довго стояти без діла не може.

Майбутнє

за модернізацією

- Чи можливі, на Вашу думку, перспективи розвитку ліфтового господарства та що Ваше підприємство сьогодні може запропонувати своїм потенційним клієнтам?

- Перспективи розвитку є завжди. З плином часу з’являються нові погляди, оцінки та підходи. Найближча перспектива - повна модернізація ліфтового парку.

Сьогодні ми є членами Асоціації будівельників Рівненщини, офіційним дилером заводу “Могильовліфтмаш”. Сьогодні нашими клієнтами є, відомі не лише в місті, але й в Україні, будівельні фірми. Ми готові взяти на обслуговування ліфти, закріплені за ЖЕКами, товариствами співвласників, будинковими комітетами.

При цьому варто зазначити, що наше підприємство пропонує довгострокові угоди, тобто після монтажу ліфта пропонуємо повний контроль за його роботою. Ніяких несподіванок з нашої сторони ми не допускаємо. Проте існує таке поняття як культура проживання…

Сторонній у ліфт тепер не зайде

- Невже ви беретесь зламати совковий радянський стереотип і таки навчити рівнян охайності, над чим чиновники б’ються років, мабуть, з п’ять?

- Це робота не одного дня, проте культуру мешканців міста піднімати вкрай необхідно. Досить часто технічний і естетичний стан ліфтів зовсім не пов’язаний з поганою роботою ліфтових підприємств чи зі зношуванням елементів самої системи. Звична картина - обірване обрамлення дверей шахти та кабіни ліфтів. Варто лише зазирнути у шахту ліфту. Чого там тільки немає - від недопалків, які нерідко пошкоджують електромережі, до пляшок та шприців, які стають причинами займань. Більшість кнопок виклику поверхів не працює, оскільки чи були вийняті, чи блоковані сірниками. Підлога, стелі, стіни - усе обпльоване, забруднене, підпалене. Часто ліфт перетворюється ще й на відхоже місце. А між іншим, за цей тваринний спосіб проживання мешканців міста ліфтові підприємства неабияк карає територіальне управління Держгірпромнагляду.

- І який з цього вихід?

- Нова система оплати та користування ліфтом. Одного часу подібного типу картки мали з’явитися в Україні. Але вони були приречені, знову ж таки через нашу культуру. Отвір, куди вставлялася картка, досить швидко наповнився сірниками чи був залитий рідиною, тобто згодом був просто блокований.

Наразі ми випробовуємо абсолютно нову антивандальну систему користування ліфтами і сплати за його послуги, яка вже пройшла тести у Росії. Після її запровадження стороння людина навіть у ліфт не зможе потрапити. На першому поверсі встановлюється електромагнітний зчитувач, до якого для виклику кабіни прикладається магнітний ключ зі встановленим у ньому мікрочіпом. У кабіні, біля блоку кнопок із номерами поверхів буде розташований ще один зчитувач, до якого повторно потрібно підносити ключ. Натискаєш номер поверху і сплачуєш за проїзд. Ключі можуть бути як кількісні, наприклад, на 100 поїздок, так і часові - на місяць без впровадження ліміту на кількість. Таким чином люди сплачуватимуть за проїзд, і будуть впевнені, що в нього не зайде стороння людина.

І резюмуючи, хочу зазначити лише одне: ми бачимо, як це має бути, ми знаємо, як це робити, і, відповідно, ми хочемо, щоб у рівнян були набагато кращі ліфти.

До теми

Голова Рівненської облдержадміністрації Віктор МАТЧУК:

- Є багато працівників, які, незважаючи на відсутність коштів, роблять усе можливе для того, щоб ліфти працювали. Саме завдяки їм тисячі рівнян таки можуть користуватися вертикальним транспортом.

Офіційно

Начальник житлово-комунального господарства Рівненського міськвиконкому Юрій СОБЧУК:

- Ліфти - це найбільш гостра проблема сьогодення. Окрім тих, які не працюють, ще 120 потребують ремонту, оскільки експлуатуються вже 25 років поспіль. У цьогорічному бюджеті міста на ремонт ліфтів було передбачено 2,6 мільйона гривень, на ремонт ліфтів кооперативних відомчих будинків - 700 тисяч гривень. Наразі проводиться робота із ремонту десяти ліфтів, чотири - вже відремонтували.

Минулого року на ремонт ліфтового господарства Рівненської області держава теоретично виділила 2,5 мільйона гривень. Фактично регіон отримав 700 тисяч гривень. За ці кошти вдалося відремонтувати лише 20 ліфтів на всю область, 43 ліфти місцеві органи влади відремонтували за свої кошти.

ТзОВ “Арм-Еко”

м.Рівне, вул.Бічна, 22, тел. 8 (0362) 63-13-35, 68-39-95

Дозвіл на початок виконання робіт підвищенної небезпеки №016.08.56-45.21.1

10.04.2008Любов РОМАНЮК


Переглядів: 1306

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1195 від 20.11.2024p.
¤ 
Ознаки того, що у вас дефіцит вітаміну D

Ознаки того, що у вас дефіцит вітаміну D

Нестача «сонячного» вітаміну вкрай негативно позначається на стані здоров’я, тому його попередження – найкраща послуга вашому організму....

¤ 
Троє чоловіків вбили знайомого

Троє чоловіків вбили знайомого

До злочину причетні троє дубровиччан – 30-ти, 19-ти та 15-ти років, які і раніше потрапляли в поле зору правоохоронців за вчинення адміністративних правопорушень. А найстарший та неповнолітній мали судимість....

¤ 
Пошкодив шини службового авто

Пошкодив шини службового авто

Відомо, що 42-річний чоловік уже неодноразово потрапляв в поле зору правоохоронців, зокрема був судимий за вчинення майнових злочинів та хуліганства....

¤ 
У Рівненського обласного протипухлинного центру новий керівник

У Рівненського обласного протипухлинного центру новий керівник

Рівненський обласний протипухлинний центр очолив Віталій Бойко. Напередодні голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш звільнив його з посади директора комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня», якою Віталій Бойко керував тричі: з червня 2005-го по вересень 2006-го, з 2007 по 2010 рік та з грудня 2014 року і дотепер...

¤ 
Громади Рівненщини отримали 11 нових шкільних автобусів

Громади Рівненщини отримали 11 нових шкільних автобусів

Ще 11 шкільних автобусів передали тергромадам Рівненщини. Ключі від нових авто вручили начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль та голова обласної ради Андрій Карауш....

¤ 
Партія «УДАР Віталія Кличка» стає ще більш відкритою

Партія «УДАР Віталія Кличка» стає ще більш відкритою

Ми прагнемо залучити якомога більше груп українців до політичного життя суспільства та розбудови партії. Зокрема, розширити участь жінок у прийнятті рішень, надати їм можливості для самореалізації....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (22340)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (18324)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15369)
• Допомога під час карантину [967] (15323)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15093)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14955)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14872)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14829)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14814)
• Живи до ста! [965] (14770)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (14712)
• Бюджет і ми… [965] (14702)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (14584)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (14531)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14429)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14364)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14020)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13989)

ТОП-15 свіжого номера:

• Партія «УДАР Віталія Кличка» стає ще більш відкритою (1239)
• Для освітніх закладів Рівного закуплять нове обладнання (235)
• Громади Рівненщини отримали 11 нових шкільних автобусів (183)
• Ознаки того, що у вас дефіцит вітаміну D (148)
• Пошкодив шини службового авто (142)
• Навіщо протирати скло машини яблуком у дощ? (140)
• Троє чоловіків вбили знайомого (139)
• У Рівненського обласного протипухлинного центру новий керівник (138)
• Для чого наносити зубну пасту на вікна автомобілів? (137)
• Сприяли в ухиленні від мобілізації: ще чотирьом лікарям повідомили про підозру (131)
• Смертельна автопригода у Рівненському районі (130)
• В області облаштовують кулінарний хаб (126)
• Ультразвукова діагностика в закладах охорони здоров’я м.Рівне (125)
• Налагодили міжрегіональний канал збуту наркотиків (125)
• Потрапив під колеса мотоцикла, вибігши на дорогу (125)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"