Однак, дороги, які ведуть до луцького та сарненського виїздів з міста знаходяться в особливо поганому стані. Це не дивно, тому що Рівне відноситься до тих міст, які не мають повноцінної об’їзної траси. Таким чином фури змушені їхати через обласний центр з усіма, витікаючими для дорожнього покриття, наслідками. Проблема ця не нова, щоб не сказати стара. Ще за далеких радянських часів планувалося, що буде побудована об’їзна дорога. Однак, тоді транспортні потоки були мізерними порівняно з нинішніми, і будівництво відкладали.
Сьогодні міська влада Рівного збирається вирішувати цю проблему ремонтом доріг звісно ж в місті. Так, за словами міського голови обласного центру Володимира Хомка, вулиця Макарова буде приведена до ладу в цьому році - в минулому не встигли. Однак подібний масштабний проект, на думку багатьох фахівців, є не більше ніж тимчасовим вирішенням проблеми. Чому? Є три чинники.
Перший - це ті самі фури. Навіть, якщо дорогу зроблять якісно і не вкрадуть жодної копійки, вона довго не простоїть. Тому що все одно по ній щоденно і в день і вночі будуть їздити фури. Але так як наші перевізники мають таку звичку завантажувати ваговози за принципом «чим більше, тим краще» жодне дорожнє покриття такої наруги не витримає, і вже за кілька років (це в кращому випадку) ми отримаємо дорожнє покриття в його нинішньому вигляді, адже закони фізики ще ніхто не відміняв.
Чинник другий. Економіка розвивається, і тому кількість вантажівок збільшується і цей процес не зупинити. Тобто, кількість тих самих фур на вулицях обласного центру буде лише зростати, тим більше, що область то в нас прикордонна і транзитна.
Чинник третій. Залізниця. На сьогоднішній день транспортувати грузи вагонами значно дешевше ніж автотранспортом, і це в деякій мірі рятує транспортну та екологічну ситуацію в Рівному. Але залізниця знаходиться в дуже важкій ситуації, і парк вагонів та локомотивів зношений. Тому доведеться списувати старі вагони і піднімати вартість доставки, щоб купувати новий рухомий склад. Таким чином частина вантажопотоку перейде в найближчі роки на автомобільний транспорт з усіма невеселими наслідками для транзитних міст, що не мають повноцінної об’їзної траси.
Висновок. В найближчі кілька років проблема завантаження цілих районів міста заторами із фур стане дуже гостро, а це вже не жарти, тому що подібний транспортний колапс має і свою екологічну складову. Добре, що влада Рівного взяла курс на насичення громадського транспорту екологічно чистими тролейбусами, але куди більшої шкоди якості повітря приносять ті самі фури.
Що ж робити?
Питання легше задати ніж на нього відповісти. Це відомо всім. Грошей на будівництво об’їзної дороги в міському та й обласному бюджетах немає і ніколи не було. Теоретично, це цікаво центральній владі, але лише теоретично. Повноцінна об’їзна - це хороший привід розповісти про вирішення транспортної проблеми одного окремого міста Рівне. Але ситуація з дорогами по всій Україні така страшна, що коли ж «дійдуть руки» до будівництва частини об’їзної дороги навколо Рівного у столичних чиновників, не зможе сказати ніхто. Таким чином, ми маємо замкнене коло. В міста грошей немає, але є потреба будувати дорогу. В державному бюджеті ніби то гроші є, але проектів і без Рівного стільки, що аби хоч щось збудувати. Тому то і не маємо ми повноцінної об’їзної траси і їздимо розбитими дорогами і будемоїздити і далі, поки нарешті не об’єднається громада міста і влада навколо вирішення цієї проблеми, поки ще не пізно.