Нині техніка акварелі в художніх колах стала рідкістю, на арт-ринку більше цінуються картини, написані олійними фарбами, що гарантує певне довголіття полотен. Але, на думку автора, саме акварель чудово передає усю неповторну гамму напівтонів зимового пейзажу, просякнутого розмитою імлою. Сюжетами для картин стали краєвиди Решуцька та Олександрії, які влітку притягують безліч туристів. Тому художник вирішив увіковічнити зимову недоторканість цих місць.
Крім зимової теми, присутній натюрморт, міський пейзаж та портрет. Варто сказати, що акварельною тематикою художник захоплювався не завжди, колись він всерйоз займався монументальним напрямком - мозаїкою та технікою металопластику. Багато рівнян бачили роботи Олександра на фасадах будівель, які створювалися в кінці 70-х років. Одна з них розміщена на парадному вході ЗОШ №15, інша - на стінах МПК “Текстильник”.
У 1986 році Олександр змінив “метал на акварель”. Бобришев зауважує, що техніка акварелі тільки на перший погляд здається легкою. Насправді цей процес доволі кропіткий і потребує безперервного процесу малювання. Інколи, щоб добитися певного результату, доводиться зробити кілька варіантів картини, з яких обирається лише один кращий. Художник вважає процес малювання інтимною річчю, - навіть на пленерах, які проводять на природі, Олександр намагається усамітнитися, бо будь-яке відволікання може раптом зіпсувати усю працю одним невірним рухом.
Як зізнається художник, критики часто “таврують” митців стилями, в яких вони працюють: “Скажімо, займався я темою моря, називають мариністом, малюєш квіти - ти вже флорист. Виходить, коли я займався метало-пластиковими композиціями, був “металістом”. Звісно, це жарти, але бували й кумедні випадки. Якось Бобришев готував персональну виставку “Сяйво нічного Пйотркува” у польському місті Пйотркув-Трибуна-ль-ський. Виставка мала відкриватися першого квітня. В останній момент виникла проблема з дозволом на вивезення робіт за кордон. З цієї причини навіть організатори “персоналки” не знали до останнього, чи відбудеться виставка саме в цей день. Ті, хто чекали на відкриття, не могли зрозуміти, жарт це чи ні. Роботи все-так привезли, але раптом прийшла ідея розіграти присутніх.
І ось у день відкриття виставки організатори сповіщають, що автор не зміг привезти свої картини, тому на виставці експонуватимуться чисті аркуші лишень з підписом художника. Народ цей факт, звісно, завів, багато хто “купився”, тим паче, що в рамах дійсно був чистий папір. Організатори почали показувати комп’ютерне слайд-шоу з репродукціями Бобришева і глядачі вже повністю повірили в такий казус. Але в певний момент жартівники почали зривати з картин папір, за яким все ж таки були справжні акварелі.